FROKOSTER SOM DETTE

Heisann og god morgen, alle sammen! Første juledag bringer alltid med seg en viss ro og avslapning. I så lang tid har liksom alle forventinger og stemning bygget seg opp til i går. Også var det plutselig over i år også, og jeg syns det også er veldig deilig. Men jeg vil jo på en måte ikke si at julen er over. Jeg føler i hvert fall at det alltid henger igjen en del julestemning til rett over nyttår. Hele juleferien er egentlig julekos. Nå følger jo en tid med oppspising av julesokk, nyte gaver, flere familiebesøk, og litt fest og kos. Så er det snart tid for en oppsummering av året her på bloggen med masse bilder og mimring. Jeg har allerede begynt litt på de innleggene, og gleder meg masse til å dele! Så blir det å se om jeg har klart å følge opp nyttårsforsettene fra i fjor, så blir det nye nyttårsforsett og litt forandringer neste år. Åå slutten av året er alltid bittersøtt. Både avslutning og en ny start. Jeg elsker det. Det føles så rett.

Uansett, jeg tenkte å dele litt bilder jeg knipset under familiefrokosten vår i går. Jeg har masse koselige bilder fra resten av kvelden også, som jeg tenkte å dele i et innlegg for seg selv litt senere. For nå vil jeg bare dele litt frokoststemning med dere, også lurer jeg på hvordan deres julaften var i går? Hvilke tradisjoner følger dere?

Åh jeg ble sulten av disse bildene jeg. Hele huset sover fortsatt. Ja, klokken er nesten halv tolv. Det ble en sen kveld i går, men jeg trenger ikke så mye søvn jeg egentlig, og har ofte morgentimene for meg selv. Så nå skal jeg gå og stelle i stand litt rester fra julefrokosten i går og komme meg en liten tur på treningssenteret.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg