SPEED

Hey hey hey! Lille julaften, folkens! Kan det bli bedre? Denne dagen går på speed mode. Jeg flyr hit og dit for å fikse huset til julefrokosten jeg arrangerer her i morgen. Samtidig må jeg gjøre meg klar til jobb…. Ja, kjipt å jobbe på lille julaften. Men jeg er ikke ferdig så altfor sent. Så når jeg er ferdig i kveld, skal jeg pynte juletreet, handle inn masse digg julefrokost og gjøre de siste finjusteringene på julespillelisten. Både far, mor, lillebror og storesøster skal spise her i morgentidlig. Så det blir vel jeg som står for å stelle i stand frokostbordet siden både mamma og søss ikke bor her. Jeg bor med to gutter, som lever opp til stereotypen med å ikke være så særlig flink til å vaske, rydde eller organisere noe særlig i heimen. Sier ofte at jeg er ryggraden i denne husholdningen, og det hadde falt sammen uten meg. Det sees ganske tydelig om jeg reiser vekk i noen dager, hehe. Til tider frustrerende og irriterende, men it could be worse, og hey, det er jul! Så ja, jeg må egentlig speede gjennom dette blogginnlegget også for å gi dere en liten update på julen min. Etter julefrokosten i morgen kjører pappa, Aaron og jeg ut til pappa sin side av familien for å være med dem på formiddagen før det blir full julemiddag med pinnekjøtt og gaver om kvelden hos mamma. En ganske stor del av familien kommer, så at jeg gleder meg er seriøst en uuunderdrivelse. Ser sånn frem til gaveutveksling, fine klær og gode samtaler. Ååå, julaften er virkelig et høydepunkt i året! 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Den fine, grønne genseren min finner dere her (de har den i mange nydelige farger)
Buksen finner dere her

Da må jeg løpe! Ønsker dere alle en fantastisk, fortryllende lille julaften, så snakkes vi veldig snart! Gledelig jul, alle sammen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg