DEN BESTE SÅ LANGT

sponset

Jeg tror utseende på denne månedens Glossybox må være den beste så langt. Jeg elsker når de endrer utseende fra den vanlige rosa til noe mer spenstig. Og denne var jo fullstendig hypnotiserende å se på. Visuell symmetri og sammenheng er balsam for hjernen. Innholdet denne måneden var også ganske gøy! La oss se hva som befinner seg på innsiden.

Jeg syns det er så gøy med prøver på parfymer, og denne fra Guerilan lukter snop! Jeg er faktisk ikke så glad i ansiktsmasker generelt fordi jeg føler de tørker meg ut eller ikke gjør noe i det hele tatt. Men den eneste gode ansiktsmasken jeg har prøvd tidligere, og som faktisk har gittmeg fuktig og glansfull babyhud det er en med hyaluronsyre. Det inneholdt denne masken her også, så jeg har veldig stor tro på at jeg kommer til å like den veldig godt. Dusjgeléen fra Treaclemoon kom akkurat når jeg trengte den! Var akkurat tom for min forrige nemlig. Eyelineren fra Steve Laurant har jeg ikke prøvd enda fordi den hadde så fin innpakning, hehe. Men det som var gøyest å få i denne månedens Glossybox var vel kanskje det lille øyenskyggesettet fra Absolute New York.

Fargene var ganske midt i blinken for meg, og den kommer lett med på neste reise. Perfekt for å lage en brun, naturlig, smokey eller shimmery øyeskyggelook.

Glossybox koster bare 179kr i måneden og abbonementet kan startes her!

Det var forresten en kommentar som spurte meg om jeg kunne ha større skriftstørrelse på bloggen fordi den var for liten og vanskelig å lese. I dette innlegget har jeg endret størrelse fra 12 til 14 og skrifttype fra Arial til Courer New. Likte dere det bedre? Hadde blitt glad for tilbakemeldinger 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg