FÅ TING ER BEDRE

Toppen min er fra NA-KD og den finner dere her
Skjørtet er fra H&M

Heisann dere og god søndag! Morgenen min i dag er lat og består av blogg og avslapning før jeg begynner på jobb kl. 15.00. Jeg har jobbet 5 av 7 dager denne uken, så det blir faktisk superherlig å være ferdig i dag. Da blir det en liten juleferie for meg, men samtidig ikke. Jeg skal jobbe lille julaften, men det blir sikkert ikke så lenge. I morgen er siste dagen min i Bergen før jeg skal ut på en liten reise som jeg nevnte tidligere. Ikke noe stort, men dere finner shortly ut av hvor jeg skal tilbringe 19-21 desember før det blir hjem til jul. Wiii, jeg gleder meg sånn til julaften jeg nå. Familie, gaver, mat, samhold, drikke. Nei, det blir nok veldig, veldig herlig vil jeg tro. Den følelsen man har etter jul er også fantastisk syns jeg. Det har liksom ladet opp til jul så lenge, og om du har en vellykket julaften, er romjulen en ekstremt behagelig og avslappet tid. Så er søren meg 2018 rett rundt hjørnet. Akkurat denne tiden av året er jeg faktisk veldig glad i. Bare masse unnskyldninger til å kose seg meg mennesker du elsker. Det finnes få ting som er bedre♥

Du får forresten 20% rabatt på bestillingen din på NA-KD.com hvis du bruker rabattkoden “leavalencia20”

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg prøvde å handle noe på NA-KD.com med rabattkoden “leavalencia20”, men får opp følgende feilmelding:
      “Your shopping bag does not meet the discount criteria, or the discount code is incorrectly filled in. Note that our codes are case sensitive and must be filled in correctly. Please review the criteria again and check that the discount code is correct”
      Er det noe jeg gjør galt?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg