HVORDAN VÆRE SIN EGEN BESTEVENN

15. desembers morgentimer ble tilbrakt alene på tur. Fjelltur. Jeg tenkte som så at jeg var nødt til å få med meg en soloppgang i skogen i vinter. Det var skarpt og vakkert. Og kaldt, men damn det var verdt det selvom. Det er så og si ingen i skogen på den tiden av døgnet på en fredag. Folk er liksom på jobb eller skole. Så kommer jeg vandrende. Det er så deilig å bare være med seg selv innimellom. Viktigheten av å være venn med seg selv kan jeg faktisk ikke få understrekt nok. Sørg for innimellom at stemmen du har i hodet er din største støttespiller. At den vil hjelpe deg og bryr seg om deg, løfter deg opp og gir deg velvære. Ja, det blir dagens ord fra meg – snakk godt til deg selv, lytt til deg selv og svar deg selv slik du skulle ønske andre svarte deg. Varmen som brer seg i kroppen da folkens? Jatakk. Nå er jeg sliten, men sitter ved vinduet mitt for å få de siste strålene av dagslys til å sminke meg litt for fredagskvelden. Jeg tenker å endelig sjekke ut julemarkedet i Bergen sentrum i dag, før det blir middag hos mamma i kveld. 

Og det deilige, luksuriøse velursettet som jeg sitter og deiger meg i på bildene? Genseren finner dere her og buksen her. Husk at dere fortsatt kan bruke rabattkoden leandrav15 og få 15% rabatt på kjøp over 500kr. Gjelder ikke kampanjer, deals og salg. Tilbudet varer helt til 31. desember, dere! Ha en fin helg og ta godt vare på dere selv.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg