EN VAKKER JULEGAVE

I samarbeid med Daniel Wellington.
 

Denne dagen har jeg gledet meg til! Jeg har jobbet hele begynnelsen av uken på Sumo, så hvert øyeblikk blir det litt juleshopping med bestemor på IKEA. Hun plukker meg opp halv tolv, og jeg gleder meg til å være med henne utenfor familiebesøk og hytteturer. Det skjer altfor sjeldent! Torsdagsettermiddagen min består Ugandakveld på Tertnes vgs, skolen min før sommeren. Shit, jeg kjenner jeg gleder meg til å dra tilbake og hilse på gamle lærere, og noen gamle skolevenner! Åå, det blir bittersøtt tror jeg. Jeg har fri fra jobb i dag og i morgen så dette blir den lille helgen min da. I morgen mååå jeg på julemarkedet i Bergen! Jeg har ikke så mange dager å gjøre det og andre juleting på igjen før julaften. Skal nemlig jobbe i helgen, også reiser jeg på en liten tur før julaften. Dere får se hvor når den tid kommer 😉 Men først i dag vil jeg tipse dere om en veldig vakker julegave!

Har dere sett Daniel Wellington sine nye Bundles? Det er en kolleksjon hvor et vakkert lite armbånd kommer med i tillegg til klokken. Innpakkingen er så fin, og den gjør en perfekt julegave. Jeg tenkte å vise dere hvilken jeg valgte ut i dag. Det ble en hvit en på meg. Helt hvit, for jeg har aldri hatt en klokke som er det. Syns den var så ren og uskyldig nesten. Jeg elsket i hvert fall det snøhvite utseende. Pure. Så julegavetipsene på bloggen er ikke helt over enda. Det nærmer seg jo no, men om dere fremdeles er på utkikk etter fine gaver, kan jeg definitivt anbefale DW til både kvinner og menn i de aller fleste aldre!


Klokken jeg har på meg finner dere her. Dette vakre velursettet jeg har på meg skal jeg vise bedre i et senere innlegg!


Dette er deres Holiday Bundle Nr 9. Dere finner den her og resten av dem her.

Jeg er selvfølgelig tilbake med rabattkode til dere, slik at dere sparer noen slanter på kjøpet deres! Rabattkoden er Leandra15 og den gir dere 15% av bestillingen ♥ Blir så glad når jeg hører folk bruker rabattkoden. Jeg tjener ingenting på det, men syns det er så koselig likevel. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg