ANTREKK OG RABATT PÅ JUNKJARD!

Sponset

Tusen hjertelig takk til dere som kommenterte på forrige innlegg! Får ikke sagt nok hvor fine mennesker man viser seg å være når man hjelper hverandre opp på sosiale medier, slik som i det kommentarfeltet. Jeg er glad jeg skrev innlegget, slik at færre folk føler seg alene på det området som noen skrev. Internett er en fantastisk ting når det brukes på den måten syns jeg. Til å støtte og komme med gode ord. Alle trenger det. Jeg også. Fikk virkelig en varm og god følelse av å lese kommentarene deres, så tusen takk for at dere er så ekte og engasjerte. Det sier meg at det er mange gode mennesker som klikker seg innpå her innimellom ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Jakke fra Junkyard her
Topp fra Monki
Bukse fra Gina Tricot
Sko fra Junkyard her

Jeg utforsker videre min indre diva og gikk til anskaffelse av en leopard-printet fuskepelsjakke! Må si jeg er veldig fan av denne også. Et skikkelig blikkfang, og krydrer et hvert basic antrekk. Den er på crazy tilbud for tiden også hvis dere klikker linken under bildet. Samme med de nye vinterskoene mine, også på stort tilbud! Ellers kan jeg meddele en rabattkode med dere på hele siden! Bruker dere koden LEANDRAV15, får dere 15% rabatt ved kjøp over 500kr. Det gjelder ikke salg, kampanje eller deal, og koden er gyldig til og med 31. desember. Kos dere, så snakkes vi senere!

5 kommentarer
    1. ELSKER bildene, nr 3 er helt nydelig!
      Så lurer jeg på om du får meldinger fra folk du ikke kjenner på Facebook, eller om det finnes noen bedre måte å komme i kontakt med deg? <3

    2. Hei Leandra. Leste ditt siste innlegg om mental helse. Du skriver at du noen dager kunne ønske du hadde et annet fjes, og en annen kropp. Dette er ikke for å angripe deg, men jeg lurer. Tenker du noen gang over at på de bildene du deler med oss så ser du ut som at du elsker deg selv og hvordan du ser ut (det har du all grunn til, for du er veldig vakker) Du ligner rett og slett en modell.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg