For deg med knust iphoneskjerm

sponset

Det jeg skal tipse om i dag, har jeg også tipset om for en god stund siden. Men nå har PineApples for andre gang fikset iPhonen min, og gjort den god som ny på en måte jeg ikke kan forestille meg mer lettvint. Jeg fikk både nytt batteri, ny skjerm (det trengtes) og en beskyttelsesskjerm. Og alt det på 20 minutter i en bil like utenfor huset mitt. Han kjører nemlig rundt og fikser folks mobiler. iPhonefiksing på jul. PineApples vil alltid være min go-to om det er noe gale med iPhonen min. Det er et par måneder siden han var her og fikset den sist, og jeg er fremdeles stooorfornøyd med tilstanden til min bedre halvdel.

Den flinke og dedikerte driveren av PineApples spurte meg så ydmykt om jeg ville tipse om at han nå hadde 15% på alle reperasjoner ut desember. Jeg tenkte kanskje noen av dere var like klumsete eller uheldig som meg og knuser iphoneskjermen med jevne mellomrom. Dere kan isåfall kontakte han på Facebook siden hans rett her!

Hvor mange har knust skjerm? :)))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg