SUNDAY OUTFIT

God morgen, julepuser ♥ I dag føler jeg er den første ordentlige, ordentlige vinterdagen i Bergen. Snøen ligger tjukt og kramt på bakke, hus, busker og trær. Brøyebilen kjørte akkurat forbi vinduet mitt og små snøfnugg blåser kaotisk ned. Jeg har sjekket værmeldingen fremover og alt jeg ser er sol og snø og sol og snø. Hvis det holder seg slik som dette gjennom desember, tror jeg det kan gjøre underverker for min gjentagende vinterdepresjon. Det er skummelt og ubehagelig og få kick av angst i magen i løpet av dagen fordi du tenker på mørket som henger like tungt over den gråe byen som sinnet. Kombinasjonen snø og sol gjør meg optimistisk og frisk. Skal ikke så mye til. Også gode julesanger da. Jeg tenkte å gi dere en liten liste over årets favoritter snart!

Jeg har faktisk endelig fått meg ordentlige vintersko. De er fra Junkyard, og jeg eer så glad jeg fant dem. Jeg hadde tenkt å bestille de vanlige fra Timberland i svart, men de hadde ikke min størrelse. Noe jeg egentlig er litt glad for. Disse passet nemlig perfekt, var utrooolig deilig å behagelig og ikke minst fine. Hadde ikke lyst til å ta dem av meg. Foringen på innsiden behandler føttene mine som gull. Så i den sammenheng tenkte jeg å vise dere et passende antrekk. Dette er en av favorittgenserne mine for øyeblikket! Jeg bruker den vel en smule for ofte.


Skoene finner dere her
Buksen min er Molly fra Gina Tricot
Genseren er fra Mango

4 kommentarer
    1. Så flink du er til å oppdatere bloggen! Alltid noe nytt når jeg titter innom, you go girl <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg