Lukten av kjærlighetssorg

sponset

Her ser dere innholdet av desembers Glossybox! For øyeblikket puster jeg Coach parfymen inn gjennom nesen og elsker den. Gud, lukter kan virkelig gjøre noe med deg? Visste dere at luktesansen er den sansen sterkest knyttet til minnesenteret i hjernen? Det vil si at det er lukten som lettest kan fremkalle minner hos oss. Det har det egentlig aldri vært noe tvil om. Jeg husker jeg smurte en ansiktsolje i ansiktet mitt for noen uker siden og fikk umiddelbart den klumpen i magen av kjærlighetssorg igjen. Det var nemlig den ansiktsoljen jeg pleide å bruke i en viss periode av livet mitt, som jeg fikk en sterk påminnelse av gjennom nesen. Bilder klare som dagen av forskjellige scenarioer. Utrolig fascinerende hvordan menneskehjernen fungerer på den måten. Bittersøtt.

Gode lukter gjør meg like glad som ekle lukter gjør meg irritabel, haha, you feel? Og den parfymen var virkelig god. Favoritten min i månedens eske. Øyeskyggen inni bang-esken var også virkelig magisk. Perfekt for julesesongen. Dere finner Glossybox og produktene inni her.

4 kommentarer
    1. Lukt er så rart fenomen! Jeg så hele Prison Break med et duftlys tent, og det duftlyset tar meg tilbake til den serien med en gang. Samme med en håndkrem jeg brukte da jeg så serien Clique på HBO.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg