Hvor er buksen min fra?

adlinks

Tusen takk for all responsen på forrige innlegg! Det var overveldende mange kommentarer som prefererte de filosofiske innleggene, eller innlegg hvor jeg bare skriver om tankene som suser rundt oppi hodet mitt om forskjellige temaer. Det er definitivt de som er gøyest for meg å skrive også, så det er fantastisk at vi er på common ground her. Samme dag som jeg skrev at jeg ikke hadde noe særlig motivasjon eller inspirasjon til å skrive, kom det plutselig flommende tilbake. Og jeg har allerede tre nesten ferdige innlegg som venter på å bli postet. Innlegg med tema som jeg er glad i og bryr meg om. Det føles godt. Alt jeg trengte var et lite push av venner og blogglesere. Som jeg heldigvis og endelig la opp til selv. Jeg satte faktisk foten ned og spurte både på Snapchat og blogg hva jeg skulle skrive om. Og forslagene jeg fikk var interessante og perfekte for meg. Fikk facebookmelfinger av venner med lange tekster og alt mulig. Det var veldig herlig, for å si det mildt. Så vi er back on track.

Men først og fremst var det flere som lurte på hvor slengbuksen min fra mystory var fra, (leandra86, der kan dere se hele buksen) så da tenkte jeg å vise dere gårsdagens antrekk <3

Toppen min er fra NA-KD
Buksen min kjøpte jeg faktisk på salg på H&M for noen måneder siden. Kanskje et av mine livs røverkjøp om jeg får si det selv. Jeg har funnet noen ganske like på nett til dere her, her, her og her!

Da snakkes vi i neste innlegg, dere. Ha en strålende tirsdag uansett hvilket vær det er eller hvordan du har hatt det i det siste. Reis deg opp, strekk, smil og strål <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg