Dagens antrekk 30.11.17

Adlinks

Det begynte å bli litt mangel på antrekksbilder i bloggfeeden min merket jeg. Alt for lenge siden når jeg tenker meg om! Jeg skulle egentlig på jobb i dag jeg, men fikk fri da det allerede var ganske mange på jobb. Da grep jeg sjansen til å ta litt bilder mens det fremdeles var lyst ute. Jeg var akkurat ferdig med å trene, ta sol, dusje spise og fikse håret. Måtte droppe sminken hvis jeg i det hele tatt skulle få litt lysstråler på bildene. Hardt liv for en blogger i Norge om vinteren skal jeg si dere. Dagens antrekk inneholder en ny bukse jeg var og hentet i posten i dag. Både behagelig og dritkul. Jeg bare vet at det er en slik jeg kommer til å overbruke fremover. Og snakk om å overbruke – jeg har blitt så glad i fuskepelsjakkene min jeg. Trodde aldri at jeg skulle like noe så overdådig og diva, men jeg klarer ikke å la være å digge den. Den er i tillegg superduper varm og jeg fryser seriøst ikke i det hele tatt selvom det er minusgrader ute. Er blitt så flink å kle på meg jeg :))) En annen obsession er capsen på bildene under. Fargen er perfekt. Jeg trodde faktisk at den var burgunder når jeg bestilte den, men den er mye mer lilla i virkeligheten. Mørkelilla liksom. Men fremdeles casual. Ble positivt overasket. Good job Nike.

Jakke her
Caps her
Genser fra Gina Tricot
Bukse her
Sko her

4 kommentarer
    1. Anonym: De kommer i one size, så de er ganske stretchy I livet men også litt høy i livet så jeg bretter kanten min ned en gang så sitter de perfekt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg