Dagens (jule)stemning

I dag har jeg tuslet fra butikk til butikk i frossen luft med stor jakke. Julelys overalt. Lav julemusikk i butikkene. Jeg ser ikke en mer perfekt dag å juleshoppe på, jeg. Tror faktisk at jeg er ferdig med alle julepresangene for i år også. I hvert fall nesten? Mangler litt smått tror jeg, men ellers er jeg stort sett i boks med både familie og venner. Det er en skikkelig god følelse å være fornøyd med gaver til andre egentlig. Litt stolthet liksom, haha. Men det er også en liten angst som hører med. Er det bra nok? Er det for mye, for lite? Jaja, det er vel kanskje ikke så nøye så lenge man har vist at man har tenkt på hverandre. Jeg syns i hvert fall at gavene mine har smått av omtenksomhet spredd over dem. At de er litt intern og ikke kunne blitt gitt til noen andre enn akkurat dem de er ment for liksom. Det er vel det beste. 

Julestemningen er nå på plass. Jeg måtte kjøpe et lite juletre til rommet mitt for å legge gavene under. Og nå sitter jeg på rommet med julelys rundt de mørke vinduene, det lille, lysende juletreet mitt og noen kunstige stearinlys. Jeg skal snart bounce videre for å treffe Veronica, som jeg ikke har sett på en stund. Og som jeg sa til henne i går, føler jeg at sjelen min suges ut jo lengre det går før jeg ser den jenten. Solstrålen min. Vi snakkes snart, julestjerner. Ikke lenge til desember nå!

Processed with VSCO with c6 preset

Processed with VSCO with e3 preset

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg