Inspirasjon til hus og rom

Sponset

Hvor fine var ikke disse møblene? Noen ganger liker jeg å leke voksen og se på interiør. Jeg elsker å gå i møbelbutikker og forestille meg hvordan mitt fremtidige hus skal se ut. Jeg har ikke noe klar plan enda. Det finnes så utrolig mange forskjellige stilarter å fordype seg i. Vil jeg ha det hypermoderne, hyttete, 50-talls, 1800-talls, rent, mørkt, lyst, glass, tre, mur? Mulighetene er uendelige, og jeg har lite peiling. Men jeg tenker at så lenge man har en gjennomgående helhet og følger et spesielt tema, kan jeg digge det nesten uansett. Jeg ble tipset om denne siden, Chilli.no, som blant annet har noen av disse møblene jeg har lagt ut bilde av over. Jeg satt og bladde gjennom de forskjellige kategoriene deres, og fant mange stilrene, unike møbler. (ordet er linket til siden) Prisklassen var virkelig ikke noe å klage over heller, med tanke på det eksklusive utseende. Så da tenkte jeg å tipse det videre til dere denne mandagsformiddagen. Håper den kommer in handy for noen av dere som har planer om å pusse opp eller freshe opp et rom eller en leilighet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg