Mitt nye favorittprodukt for brynene

I dag er jeg faktisk tidlig nok oppe til å skrive “god morgen” til dere. Så god morgen! Jeg håper dere har sovet godt. Jeg har klart å innstille soverutinene mine noenlunde fornuftige for å ha friår, og det med god hjelp av en bok på sengekanten. Jeg lover dere at en bok ofte fungerer like godt som en sovepille. Bare de ikke blir for spennende. For øyeblikket leser jeg “Lord of the Flies”, fordi dette året har vært et år med klassiske bøker for min del. Jeg antar jeg kan se hvorfor den vant nobelsprisen i litteratur, men jeg er liksom ikke fengslet av den heelt enda. Jeg er snart på side 100 og foreløpig liker jeg bare ordforrådet, setningsformuleringene og konseptet. Kanskje den er litt treig. Vi får se!

Uansett, dagens innlegg blir det måndedlige innlegget om min mottakelse av vår kjæreste Glossybox. Jeg tenkte som vanlig å vise dere innholdet og snakke litt om det, slik at dem som er interessert i denne månedlige gaven til seg selv, vet noenlunde hva de har i vente om de skulle starte et abonnement. Det kan dere for øvrig gjøre akkuart her!

Boksen inneholdt litt mer enn vanlig denne gangen av en eller annen grunn. Den pleier å oppbevare 5 produkter, men denne gangen var det så mye som 7 spennende produkter.

1. AfterspaMagic Makeup Remover

2. Pixi By Petra Brow Tamer

3. GOT2 Glued Blasting Freeze Mini Hairspray

4. Ole Henriksen – “Find your balance”, “Oil Control Hydrator, Oil Control Cleanser, Pore Balance”, “Facial Sauna Scrub”

5. Beautaniq Beauty Radiant Glow Sheet Mask

Jeg må si et av de produktene jeg ble absolutt mest glad for, var øyenbrynsgeléen. Jeg var ikke fornøyd med den jeg hadde fra før, fordi det var så lett å se at man hadde gelé på dem, men jeg syns denne gir et utrolig naturlig resultat. Du ser alle hårstråene så tydelig, og de holder seg rett oppover eller slik du velger å børste dem. Også var pakken såå fin!

T-skjorten i bakgrunnen på noen av bildene finner dere her.

Håper dere fant noen av produktene interessante. Hvis dere gjorde det, legger jeg ved enda en link her, sååå ønsker jeg dere en feiende flott dag! Take care.

3 kommentarer
    1. Lord of the Flies er en av mine favoritter! Den er litt treg i starten, men den er verdt det. Jeg tror det er en bok man gjerne må analysere litt underveis for å virkelig forstå hvorfor den er så fantastisk. Den har en dypere og veldig interessant mening bak seg. Hvis man ser på den i et samfunnskritisk og psykologisk perspektiv blir den SÅ mye bedre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg