Rabatt på favorittklærne mine <3

Heisann, dere! Nå har jeg egentlig littegranne superdårlig tid, ettersom jeg skal helt ut på Sotra og feire bursdagen til Lars. Shit, på den øyen har jeg ikke vært siden sensommeren. Etter Malin og Lars flyttet til Trondheim, har vi ikke hatt sjansen til å samles der ute like mye som vi gjorde i sommer. Men i dag blir det altså en deilig, deilig reuinion! Jeg er en idiot, for jeg har ikke heeelt funnet ut av hva jeg skal gå med enda. Men jeg måtte bare vise dere dette vakre, vakre plagget som absolutt var en kandidat for kveldens antrekk. Men jeg føler egentlig for noe mer svart og badass i dag kanskje?. Eller en tettsittende, kort kjole. Det er lenge siden det… Denne er definitivt for de dagene jeg føler meg som en flowy goddess, haha. Nydelig er den uansett!

Som noen kanskje så på instastory i går, mottok jeg noen vakre, vakre plagg fra NA-KD. Jeg fikk såå mange komplimenter for dem, og det skjønner jeg supergodt. Jeg er fullstendig frelst av klærne deres. Ooog, hvis dere også blir like forelsket som meg i plaggene der inne, og ikke klarer å la være å nettshoppe litt, så kan dere bruke koden “leandra20”, så får dere 20% av på bestillingen deres. Håååper den kommer godt med!

Hallo, se fargen på den… Årh. Link finner dere her!

Jeg kjenner jeg gleder meg til å liksom dra på fest i dag. Lurer på om det skal konsumeres noen dråper rødvin i dag også faktisk Full har jeg ikke vært siden The Weekend konserten i sommer, så kanskje i kveld er kvelden for en liten come back? Haha, vi får se det an på formen tenker jeg. Jeg er egentlig ganske pumped, såå vi får se. Jeg håper uansett dere får en aldeles behagelig lørdagskveld og hygger dere med noen dere elsker, enten det er venner eller deg selv ♥ På gjensyn, fine mennesker!

10 kommentarer

Siste innlegg