Note to self, hvis du har en dårlig dag…

Skrevet i gårkveld/natt før jeg la meg:

Oki, note to self; Alltid gå ut og gjør noe hvis du ligger hjemme og depper en dag. Det er tidig, for bare et par dager siden klagde jeg over at jeg hadde så uendelig mye greier å gjøre at jeg aldri kom til å komme meg gjennom det. Men så bare fokuserte jeg masse og var supereffektiv i 2-3 dager, så fikk jeg søren meg kontroll på livet mitt til slutt, haha. Og jeg husker jeg looovet meg selv, når jeg stod midt oppi alt; at neste dag jeg ikke hadde noe som helst å gjøre på, så skulle jeg bare nyyyte det. Ligge i sengen hele dagen. Se tre filmer. Ikke ha noe som helst på agendaen. I dag kom den dagen! Men… jeg klarte liksom ikke helt å finne roen. Jo, det var chill, til tider, men det føles liksom så… tomt. Liksom, hva nå? Jeg må gjøre noe eller så får jeg dårlig samvittighet. Skulle ønske det ikke var sånn egentlig. Skulle ønske jeg kunne digge å ha en hel dag til ingentinghet og latskap. Men jeg har ikke helt den knappen i hjernen som skrur på det humøret tror jeg. Isåfall har jeg ikke funnet den enda. Så det endte da opp med at jeg til slutt ryddet og vasket hele huset, ble med en spontantur på IKEA for å hjelpe pappa å handle, og gikk på trening med Veronica. Vi hadde en heftig trenings- og tøyesesh (se instastory og snapstory) Kommer aldri til å skje igjen at jeg er så myk, lol. Vi fikk lættis på treningssenteret, så traff vi på en kompis etterpå og lo litt med han, så snublet vi inn i mamma og hjalp henne og bære varer, lagde god stemning, så tok vi litt sol, før vi til slutt rundet av kvelden med en juicy, moist og småfrekk tunfisksalat. Hjemmelaget ala Veronicones. Så kanskje ikke chilledager er helt for meg. Den gjorde meg i hvert fall bare råtten og smådeppet. Men shiiiit som humøret kan snus på hode bare av litt trening, tøying og mennesker man er glad i. Så ja, absolutt note to selv, ref, andre setning i dette innlegget. Avsluttet også aftenen med en iiiskald dusj. Det var merkelig nok superdigg og fresht, men vi får se hvor lett det er å sove nå med så mye energi i kroppen. Kanskje jeg endelig kan finne den jævla roen.

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with k2 preset

Mobildeksel fra idealofsweeden.no
Genser fra Shein

Det var altså mine siste tanker før jeg la meg i går. Hva du velger å gjøre i hverdagen haaar. så. mye. å. si. på humøret ditt… Shit, jeg kunne lagt i sengen resten av den kvelden uten å ha gjort alle de tingene jeg gjorde, og jeg tror jeg hadde følt meg sykt crappy egentlig… Hm. Sykt merkelig det der. Jævla menneskehjere. God morgen forresten, og god fredag! Jeg har på magisk vis fri fra jobb frem til neste torsdag, så jeg skal nyte den lille miniferien og kicke det off med et par fine planer denne helgen. Wii, jeg er i smålig lykkerus nå! For Malin og Lars (de to knuppene jeg var å besøkte i Trondheim for litt siden) er nemlig i Bergen nå! Og vi skal feire Lars sin bursdag i morgen! Mye utropstegn her nå men det passer!!! YAY. Og i kveld blir også veldig koseliiig. Så lenge man er med mennesker man liker så er livet fint, hihi. 

Hva tenker dere om 100% chilledager?

7 kommentarer
    1. Chilledager: jeg trenger dem! Men det er jo umulig å planlegge når jeg kommer til å trenge dem, så jeg tar de jeg får, sporadisk. Av og til er det superdigg å være en sosial sommerfugl, og springe rundt fra jobb, til trening, så konsert, mens andre dager er det deilig å flyte inn i sin egen boble i senga, med kvalitets-serier på skjermen.
      Balanse <3

    2. Jeg skjønner hva du mener. Jeg føler meg også dritt hvis Men, jeg føler noen ganger at alle de tingene vi føler vi må gjøre og bruker dagene våre på bare er for å få tiden til å gå og slippe å tenke så mye. Når du først er alene kommer alle tankene dine frem og noen ganger kan det være litt ubehagelig, men samtidig helt nødvendig for å utvikle seg selv og bli kjent med seg selv. Men, samtidig er jo de tingene vi gjør hver dag selve livet?! Dette plager meg skikkelig for jeg vil noen ganger at livet skal være mer enn det vi gjør hver dag. Hahhaha, dette er faktisk sånn jeg ser på det, Men samtidig hvis de tingene vi gjør hver dag er meningsfulle og utviklende så er det ikke noe problem, men det spørs hva du legger i nettopp det!

    3. Jeg hater å være hjemme og gjøre ingenting. Det er såå kjipt. Tror det har med kontrasten du får når du er kjempesosial i flere dager i strekk, også plutselig sitter du der en dag med ingen å snakke med og ingenting å gjøre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg