Årets første julesnakk og julegavetips!

I samarbeid med Nordic Feel

Jeg har egentlig nå de siste årene vært ganske tidlig ute med julegavene, og funnet ut at jeg liker det best sånn! Da blir det ikke unødvendige impulskjøp til de du elsker mest liksom. Jeg liker å gi litt ekstra fine gaver av og til, og har nylig kommet over en genial side hvor du finner inspirasjon til, og julegaver til hele squaden. De har forskjellige kategorier på siden som “mamma, pappa, dama, typen, søster, bror, bestemor, bestefar…” You get the drill. Siden heter Nordicfeel og jeg tenkte å tipse dere om den, fordi jeg har surfet gjennom hele greien nå og virkelig liker den. Utrolig mye bra jeg mest sannsynlig kommer til å ta i bruk selv nå når det faktisk er blitt november og under to måneder til jul. Wiii, jeg gleder meg sånn jeg! Jeg hang opp julelysene mine på rommet i forgårs, hihi. Siste dag i oktober, heh, skulle egentlig vente til første november, meeenmen… De skal få lov til å være der litt lengre enn den andre julepynten fordi jeg eeelsker stemningen de lager. Nok om det! På Nordicfeel finner dere mange gaver av slaget skjønnhetsprodukter i alle varianter. For å komme til siden kan dere trykke på denne linken: Julegavetips 2017.

Processed with VSCO with l4 preset

Processed with VSCO with l4 preset

Noen andre som gleder seg til jul allerede nå?

3 kommentarer
    1. Tusentakk takk for tipset herregud! Akkurat noe jeg trenger nå for øyeblikket! Er så vanskelig det med julegaver syns jeg, hvert fall med dem som sier sånn “næææ, jeg blir glad for alt jeg!”, eller “du er så flink så du finner nok ut av noe!”. Men takktakktakk! Og om jeg gleder meg til jul? Gjett om! Vil jo at det skal være 2.des nå jeg Hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg