HAUL og sminkevideo med KICKS

I samarbeid med KICKS

Heisann, dere! Da var jeg tilbake på youtube igjen! Gud, så sporadisk jeg er på den plattformen. Noen ganger får jeg skikkelig video-kick, andre ganger er jeg mer enn fornøyd med bare bilder og tekst her inne, men jeg er jo selv en stor tilhenger av youtube og elsker å se videoer selv. I dag har jeg jeg på en måte en “innkjøpsvideo” fra KICKS hvor jeg viser hva jeg fikk kjøpt på gavekortet de sendte meg. Det er vel egentlig ganske basic produkter, men som jeg innså etter hvert i videoen at jeg virkelig hadde trengt en stund. Veldig, veldig fornøyd med litt nytt i sminkekolleksjonen og takker Kicks for generøsitet og som vanlig god hjelp i butikken. Håper dere like sminkevideoen, and if you do, please tell me, så kan jeg gjerne lage flere videoer av andre slag, eller samme slag. Litt opp til dere. Enjoy enjoy. Ikke glem å skru opp kvaliteten til 1080p HD!

Kjolen min finner dere her.
 

PRODUKTENE:

Refreshing Scrub mask – Jorgobé

Blending Sponge – KICKS

Professional Cream Blush Brush – KICKS

Large Eyeshadow Blending Brush – KICKS

Always Sharp Waterproog Kohl Liner- Smashbox

Be Legendary Liquid Lipstick – Smashbox farge: Girl, please

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg