Innred rommet med BGAfotobutikk

Innlegg i samarbeid med BGAfotobutikk

Det er torsdag og snart helg folkens! For min del blir “helgen” faktisk i dag og i morgen. Jeg har nemlig fri disse tre neste dagene før jeg skal jobbe litt på Sumo søndagskveld. Nå tenkte jeg bare å gi dere litt inspirasjon til innredning i kveld faktisk. For et par dager siden ble jo vinneren av konkurransen for BGAfotobutikk kåret, kontaktet og belønnet med et gavekort på nettsiden deres. Heldiggrisen får plukke seg ut hva hun vil fra nettsiden… De har både posters av alle slag, bilderammer, fotoalbum og speil. På rommet mitt mangler det fremdeles et par flere bilder som står i stil med naturbildene mine som står over og ved siden av sengen. Jeg er fortsatt på jakt etter noe som passer perfekt inn på rommet, og lager mer harmoni og fredfulle vibes her inne. Jeg tenkte i dag å vise dere litt hva BGAfotobutikk har å by på av andre ting. De har nemlig så mye forskjellig, at jeg vil tro de har noe for en hver stil. De har forskjellige kategorier du kan lete gjennom for å finne noe som passer bra til din type innredning i hjemmet. Bare ta en titt på noe av det jeg syns er finest innenfor hver av stilene!

VINTAGE AND RETRO

FASHION


KJØKKEN

Her er bare tre av kategoriene, men det finnes et hav av flere bilder innenfor hver av dem, pluss andre kategorier som kunst, grafisk eller filmplakater. Link til nettsiden finner dere rett her -> bgafotobutikk.no. Finner dere noe dere liker?

Processed with VSCO with 6 preset

Processed with VSCO with e6 preset

Dressjakken er fra Shein
Klokken er fra Daniel Wellington. Koden “leavalenica” gir dere 15% rabatt på alt på siden!

2 kommentarer
    1. Flotte postere! Men! Jeg ville anbefale en sang som egentlig er satire og satt på spissen, men som er så utrolig vakker og rørende: “Ballad of Harry Harlow” av Corey Klingannon. Tror du vil sette pris på den 🙂 Jeg har paradoksialt lagt den under “Vival” på spillelista på Spotify haha, men du får sjå…:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg