Mitt første møte med han <3

Annonselenke

I går hadde deler av vennegjengen en plan om å ta en tur i Nygårdsparken med den nye valpen til Solfrid, Charlie. Jeg har egentlig aldri gått en ordentlig tur i den parken. Eller tenkt over at Bergen i det hele tatt har en så fin park å gå tur i og være i. Det begynner jo å bli en stund siden narkomanene ble flyttet bort fra parken. For de som ikke er bergensere, pleide det nemlig å være stedet hvor de samlet seg og gjorde sitt. Det satt nok et både trist og litt skummelt preg over parken for mange. Så det var egentlig min første ordentlige dag tilbrakt der, og det var virkelig fint. Høsten i Bergen har jo, som nevnt tidligere, virkelig vært noe utenom det vanlige i år, og det er faktisk første året i mitt liv jeg faktisk setter skikkelig pris på den. Dere aner ikke hvor mange bilturer jeg har sittet med ansiktet klistret til vinduet og måpt over fargene i fjellsiden. Caroline sa også noe som er ganske sant da vi kjørte hjem fra byn i går – Bergen kler høsten. Og ja, fargene på bryggen kunne ikke stått bedre i stil med høstfargene på Fløyen i bakgrunnen, og ettermiddagssolen som kommer inn fra havet og mot torget… Bliss. Når vi snakker om “måping,” så var det første gang jeg fikk hilse på lille Charlie også, og herreguuud. De som følger meg på snap (leandra86) fikk se det lille vidunderet på MS. Han er en blanding av bichon frisé og tibetansk spaniel, og er uten å tulle den vakreste, mest fullkomne lille valpen jeg har sett på… jeg husker ikke sist. Leken, vennlig og rolig på en og samme tid. Den lille valpekroppen og den litt bølgete, silkete pelsen. Det mest uskyldige ansiktet. Nei, fy søren. Dyr er magisk, og de vet ikke hvor bra de er selv en gang. 

Processed with VSCO with c7 preset
Her venter vi på å bli plukket opp.

Processed with VSCO with f3 preset
Og her er vårt første møte med skjønnheten

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with c7 preset

Processed with VSCO with c7 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with c7 preset

Genseren min finner dere HER

 

Vinneren av konkurransen om gavekortet hos BGAfotobutikk.no er kåret, og vinneren ble odaoskarsen på instagram! Så snart jeg får svar med e-postadressen vil gavekortet bli sendt med en gang. Gratulerer så mye!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg