En tidlig halloween + hva jeg kledde meg ut som

I går ble det jo en liten halloweenfeiring her på huset. Veldig gøy at mange kom, faktisk alle unntatt en som var i Spania </3 Men ellers syns jeg folk var dønn veldig flink til å kle seg ut og det var dritgøy og mind boggling å se på antrekkene og i hvert fall sminken til samtlige. Å hoppe rundt, get in to character og nesten tulle som barn var mye gøyere enn forventet. Tror jeg har innsett at jeg endelig liker halloweenfester. I hvert fall med den håndplukkede buketten av venner som kom i går. Veldig koselig å se mange igjen jeg gjerne ikke ser så ofte, klemme og prate og planlegge neste gang vi skal møtes. Jeg fikk også et lite kick da jeg var på senteret og skulle handle inn halloweenpynt til stuen og ikke minst kostyme til meg selv. Hele stuen fyltes opp av sterainlys, dødningshoder, vampyrer og smått av halloweenpynt og svarte og oransjeballonger. I tillegg kom Solfrid med halloween themed muffins og Caroline en halloweenbøtte med smågodt. Det ble litt rødvin- og øl-sipping på meg etter hvert og sov som en baby med Solfrid og Veroinca på overnatting. Det var much needed etter ikke bare en fest, men jeg var også våken i 28 timer i strekk uten så mye som blund sammenhengende før jeg la meg i går. Så litt sliten, men worth it. Så nå skal jeg hente inn litt tapt søvn disse dagene, men føørst skal jeg vise dere litt bilder fra i går før jeg løper avsted på jobb!


Må egentlig bare få lov til å kommentere Annas on point ansikt og beinstruktur, Solfrid sin perfekte halloween look og Fidel faen meg Castro. Føltes ut som den masken stirret på deg uansett hvor du stod i rommet. Er det mulig.


Meg som amerikansk fengselsfange. Verdens diggeste antrekk bortsett i fra lenken som jeg hatet men det var veldig fett ellers. Veronica som iiiiiikke kødder på sminkefronten noensinne. Går ikke an å ikke bli imponert. Og jesus kristus øynene til Celina drepte meg.


Med en thick southern accent fra Louisiana var det dønn ille ute med meg i fengselsdrakten når William kom. Litt svart humor er lov, hoho det var gøy. Elsker oss.


Tror dette matchende paret slayet mest i går egentlig. 


Klaaarer ikke blikket til Jonas.


Til slutt Pablo Escobar og meg som er trøtt og lei av narkolivet etter hvert. Neida, her blunket vi samtidig for some reason.


Petter: “Tenk hvis bloggleserne dine tror eg har sånn mage på ekte.” Tror jeg sa tre ganger hvor godt han kledde den ølmagen altså. Gleder meg til han blir sånn femti og (forhåpentlig) får sånn på ekte. Og mustache og en øl i hånden. Damn.

Veldig artig kveld for sure ♥

6 kommentarer

Siste innlegg