Nye bilder til rommet + Konkurranse!

Heisann, dere! For en liten stund siden plukket jeg ut noen nye bilder til rommet mitt fra bgafotobutikk.no. Tidligere har jo alle posterne på rommet mitt vært ganske basic og i svart-hvitt. Men jeg har lenge tenkt at rommet mitt mangler en del personlighet og farger. Jeg vil at det skal gå fra kjedelig hvitt og livløst til noe mer vibrant og mer meg. Jeg valgte disse levende, vakre naturbildene fra BGA fordi jeg assosierer dem med harmoni og eventyr. De setter virkelig et mer sjarmerende preg over rommet mitt. Jeg elsker hva de gjør med omgivelsene mine og humøret mitt. De minner meg på hvor jeg kommer fra og hvor jeg hører hjemme. En liten bit av naturen hvor jeg tilbringer mesteparten av tiden min ♥

KONKURRANSE

BGA har mange andre typer posters dere kan dekorere rommene deres med også, så derfor tenkte jeg å kjøre i gang en konkurranse! Dere finner konkurransekriteriene under siste bildet på instagramprofilen min hvor dere kan vinne et gavekort på BGA for 500kr! Veldig lettvindte kriterier, så ta en titt og delta! Vinneren trekkes søndag 22. oktober. Lykke til!!! Heter forresten Leavalencia på instagram.

18 kommentarer

Siste innlegg