The autumn effect

sponset

Fra venstre til høyre:

1. NARCISCO RODRIGUEZ Narciso Eau De Toilette. Jeg elsker å lukte nye parfymer, og denne var passende nok en litt crisp, mystisk duft til høsten. Jeg er glad i parfymer som er litt krydret og særegen. Jeg likte denne og kommer til å spraye den lille flasken til innholdet er borte.

2. COLGATE Tannbørste 360 Gold. En ny tannkost til hver nye årstid har jeg fått tips om før. Nå skal det sies at min rosa Hello Kitty tannkost ble kjøpt midt i sommer, og sikkert kunne levd en stund til. Men ettersom jeg har reist litt med føler jeg den har blitt fortere skitten? Jeg byttet den nå i hvertfall ut med denne nye tannkosten, og rart å si men den er perfekt. Akkurat som jeg liker den. God å holde i, og kosten er soft. Det er mest behagelig, og også best for tennene har jeg hørt!

3. Equilibria Gel to Milk Cleanser. Kanskje fineste flasken på en cleanser? Så naturlig og earth-like. Jeg aner ikke hvordan man vet om en ceanser er god, men jo mer naturlig jo bedre. Denne er økologisk og ikke testet på dyr. Har også hørt at andre elsker den.

4. Luxie Onyx Noir Small Contouring Face Brush 512. Denne likte jeg utrolig godt. Myyyk og deilig kost, og utrolig lett å få et jevnt og naturlig resultat om du bruker den til lett countoring, slik jeg gjorde. Ny favoritt sminkekost for sure.

5. DR. PAWPAW Original Balm. Jeg kopierer det som står om den på siden, da jeg syns det var supert forklart: “Denne multibalmen kan brukes til alt. Den passer til såre lepper, tørr hud og statisk hår! Den inneholder aloe vera, olivenolje og papaya – og er helt vegansk!” Sounds good to me. 

Det var det var altså de fem produktene som befant seg inni septembers Glossybox. Et abbonoment på dem er å gi seg selv en gave man ikke vet hva inneholder en gang i måneden. Hvem liker vel ikke det? Dere finner hjemmeisden og muligheten for abbonoment HER.

4 kommentarer
    1. Er såå gøy å se hva du får i boksen hver måned, disse innleggene må du fortsette med!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg