Se så fin sommeren min var

Nærmere 20 grader og en sol som titter skrått innover høsten. Jeg må bare si at dette er den fineste høsten jeg har vært vitne til i mitt liv. Eller, for å være helt oppriktig, den fineste utgaven av en årstid jeg har sett i mitt 19 og et halvt år gamle liv. Aldri vært så forelsket i omgivelsene som nå. Det var ikke en spektakulær sommer værmessig. Men vi har hatt noen perler innimellom, og et par dager med minner av gull. Jeg koblet til harddisken min og så gjennom alle mappene jeg har sortert med minner fra i sommer. Fikk av en eller annen grunn lyst til å samle dem sammen i et innlegg. Syns sånne oppsummeringsinnlegg av en viss periode er så koselig. Og veldig fine å se tilbake på. Det er det som er så fint med å ha blogg også. Jeg kan lage slike mimre-poster, så kan jeg bare finne frem til disse innleggene en gang i fremtiden og tenke noe som, ja, sommeren 2017 var ganske fin.

Disse bildene er de som er tatt med speilrefleksen, som jeg konstant minner meg selv på at jeg må bli flinkere til å ta med steder og bruke. Jeg har vært flink innimellom de siste månedene da. Og her er resultatet! Noen biter av sommeren min min gjennom speilrefleksen.

Føler man gir av litt “se så fint livet mitt er-vibber” med slike innlegg? Haha, for det er jo det man gjør. Man tar bilder av fine øyeblikk og deler dem for å vise andre. Mange syns det er dumt at sosiale medier som oftest bare viser den fine siden av ting, og jeg ser hvor den kommer fra. Men for å være helt ærlig er det det jeg elsker med sosiale medier. Man kan se så mye fint. Alt fra et vakkert bilde av en venninne til et bilde av en bekjent som er på backpacking i Asia. Jeg syns det er gøy å se. Mennesker liker fine ting, og å se på fine ting. Vi vet jo alle at alles liv ikke er perfekte uansett, så at små øyeblikk av bliss blir fanget, det liker jeg. Syns vi skal unne hverandre det. En god veninne av meg, Malin skrev faktisk et innlegg jeg syns var såå bra om akkurat det på bloggen sin i går. Dere kan lese det her.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg