Det beste i Trondheim

I dag er nest-siste dagen min her i Trondheim. Nå har to av de jeg reiste ned med tatt flyet hjem, mens Arne og jeg skal sove hos Lars og Malin til i morgen. De siste dagene har vi bodd på hotell, og fyy så digg. Hotellfrokost? Tomatbønner? Det er tre år siden sist jeg spiste tomatbønner på hotellfrokost, så det traff virkelig blink. Shit as. Er det noe jeg har lært disse dagene er det at mine egne frokoster jeg steller i stand til meg selv hjemme, suger. Jeg skal rett å handle inn alt av youghurter og granola og tomatbønner når jeg kommer hjem, hihi.

Jeg syns vi har vært såå flinke turister her nede. Gjort og sett kjempemasse. Jeg spurte jo hva dere anbefalte at jeg fikk med meg mens jeg var her nede, og jeg kan krysse av masse dere har foreslått i kommentarfeltet. I går spiste vi i Tyholdt-tårnet for eksempel, og wooow for en view. Vi funderte sånn på hvorfor ikke Bergen hadde noe sånt. Det var rett etter solnedgang, og fjellene, månen, himmelen og havet hadde de mest duse, lilla og mystiske fargene. Jesus. I dag har vi vært på Bakklandet, og spist lunsj på Mat fra Hagen, som flere anbefalte meg! 100% plantebasert kafé med buffet. Jeg elsker buffet. Det var suuupernice der, og maten smakte himmelsk. 

Bloggen til denne fine jenten finner dere her 


Solbriller – New Yorker
Jakke – Weekday
Topp – Zara
Bukse – Monki
Veske – Spania
Sko – her

Det har også vært superkoselig å hilse blogglesere her oppe! Var en som nettop hilste i kassen på Bunnpris, og en del som kom bort da vi var på Mint, som legit var høydepunktet med byturen. Jeg liker jo ikke å gå ut på byen generelt, så jeg må faktisk innrømme at det beste med å faktisk være på byen en gang innimellom er brisne blogglesere som hilser. Ufattelig koselig og jeg gliser fra øre til øre.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg