Jeg klippet pannelugg på meg selv

Herreguuud, så høy puls har jeg ikke hatt på lenge! Jeg har liksom lekt litt med tanken på lugg i det siste. Og det er jo egentlig helt idiotisk, fordi en av grunnene til at jeg klippet håret kort, var at jeg ville ha alt håret like langt. Ingen layers. Men det varte ikke lenge, gitt. Rart det der behovet for forandring, og hvor gøy og spennende det er å forandre noe på kroppen sin. Det er forfriskende liksom. Men dere skulle hørt meg. Jeg satt forran speilet med saksen (igjen) og bokstaveligtalt skrek når jeg klippet av en chuck med hår. Jeg klippet den til og med LITT fort kort på første klipp så det var jo helt sinnsykt nervepirrende. Men okei, jeg har roet meg selv ned nå og jeg tror det kan funke. Det var ufattelig uvant og kjenne håret i pannen sin, og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når folk så meg med luggen haha, men jeg syns samtidig at det var ganske kult?? Det framet ansiktet på en måte, og det ble liksom en mer pyntet, søt vibe over ansiktet. Jeg tror det kan bli bra jeg. Det er jo ikke så vanskelig å skjule den, så jeg kan liksom velge om jeg vil rocke lugg eller ikke en dag, og det er jo egentlig sykt greit. Men shiiit så merkelig det føles å ha lugg igjen for første gang siden 2009-2010? Over syv år siden i hvert fall. Hvordan syns dere det ble?

Jeg ser definitivt mye yngre ut, men på en måte også ikke. Akkurat som om jeg fikk mer karakter. Jeg aner ikke, jeg likte looken egentig. Det kan bare bli en smule stress å style den? Men slik er det vel med håret mitt uansett. Jeg har ikke sånn hår som bare legger seg naturlig og perfekt, så jeg er nødt til å lære meg å bli flinkere til å jobbe med det. En venninne av meg sa at det så veldig “pulp fiction” ut. At jeg seriøst ikke har tenkt på det før? Hun trodde det var det jeg var inspirert av. Og på alt annet i livet, ja, hehe, men tenkte ikke over det med håret faktisk. Men greit nå liker jeg det enda mer, hoho. En annen kompis sa at jeg lignet på Edna fra De Utrolige til og med uten luggen, så nå skal han få seg en god latter.

Har endelig fått de fine pysjene mine i posten, og akkurat denne nydelige finner dere HER.

18 kommentarer
    1. Ååe, du kledde det virkelig! Fikk deg til å se ut som en ung, søt señorita (ser ut som du kunne ha hett Marisol eller Mercedes, hahaa jeg vet random). <3

    2. Det med pulp fiction var det første jeg tenkte haha! For å være ærlig ble det døds fint. Var fint uten lugg og men synns med var mye mer kult og spennende med 🙂 Nå fikk jeg også lyst på pannelugg haha! Digger bloggen din <3 Har lest den i over 5 år nå 🙂 <3

    3. Så nydelig 🙂 Jeg hadde lugg hele barneskolen, men håret ble så fett av det, så sluttet… måtte vaske det hver dag liksom

    4. Dette kledde deg super bra. Dødsfint ble det.): Har lest bloggen din nå i over 2 år og digger den. Keep on blogging Leandra Valencia. Jeg har lyst å klippe meg kort også. kunne du tenke deg å klippe meg Leandra. Hadde vært kult.

    5. Hei igjen.
      Kan du ikke klippe meg Leandra? Det hadde vært så kult. Tenkte en rett over klipp til skuldrene. Håret mitt er veldig langt og helt glatt.): Min e-mail er: [email protected]

    6. Vær så snill Leandra. Jeg vil så gjerne at du klipper meg. Det betyr mye for meg og om det ikke skulle bli bra så får jeg bare rettet det opp hos en frisør. Jeg tar sjansen og jeg er ikke så nøye på det egentlig. Jeg vil aldri bli sur på deg uansett. Lover ): Send meg en mail så kan jeg svare deg og sende deg bilder av meg og håret mitt. Please ):

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg