Masse sminkekoster i ett sett

Annonselenke

Veldig ofte hvis jeg har besøk av venninner og vi sminker oss blir jeg alltid fascinert over sminkekost-verdenen som befinner seg i kolleksjonen deres, mens jeg kan bruke én sminkekost til hele øye og smører ut foundationen med fingrene. Så jeg tenkte det var lurt å gå til anskaffelse av noen rene sminkekoster. For jeg kan legit ikke huske når jeg vasket mine sist. Gud, jeg er forferdelig på slike ting, haha. Men jeg har tenkt en stund på å bestille egentlig bare en haug med koster fra nett istedenfor å bruke hundre kroner på en og en i en sminkebutikk. Jeg vet ikke om dere visste det, men Romwe selger faktisk også slike sett med sminkekoster. Så da gikk jeg til anskaffelse av en av dem. Og jeg syns jeg ser litt mer pro ut når de står på utstilling slik som på bildene under. Ser ut som jeg vet hva jeg driver med liksom. Selvom jeg ikke vet hva halvparten brukes til. Men det er jeg sikker på at mange av dere gjør, så jeg tenkte egentlig bare å tipse om sminkekost-settene til Romwe, for de har imponerende mange å velge mellom, og så langt har jeg fått bruk for et par av kostene fra settet mitt, så det er nice.

Settet finner dere HER
Glasset jeg har sminkekostene i er fra en liten butikk som en venninne av mamma driver, den heter Hjerte for Hjem og holder til i bydelen min, Åsane.

1 kommentar
    1. Lurer på to ting. Kunne du hatt et sminke tutorial, der du bruker kostene ? Eller noe sminke tutorials generelt? F.eks der du snakker om noe du interresert deg for mens du gjør deg klar? “Get Ready with me” liksom. Lurer også på om du har en link med info om den DNA prøven? Utrolig spennende.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg