Ny jakke og rabattkode på Junkyard!

Annonselenke

Da har jeg igjen gått til anskaffelse av et nytt yttertøy som skal holde meg varm i høst og vinter. Jeg har vært altfor dårlig opp gjennom årene – til å kle på meg ordentlig. Jeg elsker skinnjakken min, så den presterer jeg å fyre på midt i svarteste, mest frosne januar. Det skal ikke skje denne sesongen = Note to self. Å ha et yttertøy du trives i er viktig. Det er liksom det alle ser 3/4 av året når det ikke er varmt. Jeg liker denne tiden av året egentlig fordi det fortsatt er varmt nok til å ha litt layers av klær med en lett jakke over, men må nok bare innse at jeg må finne meg i å bo i en stor jakke til vinteren. Jakken på bildene over er Brixtol og er fra Junkyard.com! De har den også i andre fine farger som jeg angrer på jeg ikke vurderte sterkere. Usikker på denne fargen til meg, det heter nude camo, som egentlig var sykt unik og fin, men ikke heeelt meg? Dere finner dem uansett i fire forskjellige farger HER.

Om du også er på utkikk etter en ny vinterjakke eller annet snacks til garderoben, så har jeg en rabattkode på Junkyard dere kan bruke når dere bestiller for over 500kr! Koden er LEANDRA15. Det gjelder ikke for salgsvarer eller limited edition, men den varer frem til 30. september. Rabatt på Junkyard ekke’ gale dere. Vurderer å bruke den selv, hehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg