Q&A – svar på video (del 2)

Heisann! Da var del 2 publisert. Igjen, guuud så store deler av svarene mine som ble klippet vekk slik at jeg ikke fikk forklart hundre prosent hva jeg mente på alt. Første spørsmål for eksempel, høres jo ut som jeg vil være singel for alltid. Men sannheten er at jeg bare veldig nyter den friheten jeg har akkurat nå og føler jeg ikke har tid til en partner, fordi det var det som var en stor del av problemet forrige gang. Men når god timing og rette personen comes along, er det klart jeg ønsker et forhold. Det handler mest om å like noen godt nok til at det er verdt det på en måte. Uansett, håper resten av svarene var greie, ellers svarer jeg gledelig på kommentarer i kommentarfeltet <3

Og siden aaaalle spurte om genseren (som ja er dødsfin og evig digg) så har dere en link til den HER

12 kommentarer
    1. Ble veldig nysgjerrig på hvordan du tok den DNA prøven. Hvem gikk du til, hvordan foregikk det? Koster det mye osv? Kunne du forklart litt rundt dette? Fikk utrolig lyst til å ta en slik test jeg også!

    2. Captain Fantastic er fantastisk! Anbefaler deg å sjekke ut filmen Into The Wild, den er litt i samme sjanger, og handler om en ung gutt som ser seg lei av det moderne samfunnet, tømmer sparekontoen og flytter ut i marka.

    3. Vet ikke om det er litt sent, og kanskje rart, å spørre om men jeg spør likevel!
      jeg lurer på om du har tatt noe form for brystreduksjon? når jeg ser på eldre bilder av deg så virket brystene dine bare mye større, og nå ser det ut som om de er mer faste og mindre generelt! Mener ikke dette på noe som helst stygg måte!

    4. Fin video, du er virkelig nydelig.
      Jeg har også friår og har veldig lyst til å reise. Problemet er at alle vennene mine enten jobber, eller går skole så jeg har ingen å reise sammen med. Å reise alene hadde sikkert vært veldig interessant og jeg tror jeg hadde vokst mye som person ved å gjøre det. Likevel føler jeg meg ikke helt klar til å reise alene helt enda. Har veldig lyst til å reise til Cuba og Mexico.
      Det blir spennende å fortsette og følge deg dette året for å se hva du kommer til å gjøre.
      Håper du har en fin dag:)
      Klem

    5. Begynte å tenke litt når du snakket om neseoperasjonen din. Jeg hadde et tilfelle så langt bak til 6 klasse der folk kommenterte en klump som jeg hadde på kinnet mitt. Dette var absolutt ikke noe som plagde meg for jeg var ikke vandt med å bry meg om utseende. Men jo mer folk kommenterte, jo mer brydde jeg meg og måtte tilslutt gå til legen å fjerne den. Kjenner i ettertid at jeg er mye mer obs på hva folk sier og påpeker med meg. Jeg tror at mange tilfeller der folk endrer på utseendet sitt, er fordi andre påpeker feilene.
      Jeg må si at nesen din ser utrolig naturlig og fin ut nå! Følte bare jeg måtte dele det med deg for jeg vet hva du mener. Ikke det at fjerning av en klump er kirurgisk men forstår veldig godt hva du mener når det går på selvfølelse.

    6. Hei, du er utrolig inspirerende og liker bloggen din veldig godt. Må bare anbefale Darlah-172 timer på månen, som er en utrolig god og spennende bok jeg tror du vil like. Skummel men samtidig så spennende at man må vite hva som står på neste side. Bare et lite tips 🙂

    7. jeg elsker virkelig videoene dine! det du sier om tankene dine får meg til å føle meg mindre ensom, at det er noen som har de samme sprø og rare tankene som meg. jeg håper du fortsetter å lage videoblogger jevnlig for jeg liker videoene dine så godt!!<3
      jeg digger deg!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg