Det som er fint med høsten

Annonselenker

Det er et eller annet med ettermiddagssolen som lyser gjennom bladene i trærne, som finnes i alt fra dype lillafarger til duse grønn og oransje. Det kan også se ut som det regner løv ute i det et vindpust treffer skogen eller trærne langs stien. Jeg må innrømme at det er fint. At det lager en litt beroligende stemning som er vakker og litt lettere å se på og ta inn enn sommerens stekende farger. Jeg setter mer pris på det i år faktisk. Jeg har lært meg det nå. Eller andre har vel lært meg det. Jeg har jo alltid mislikt alt annet enn sommeren. Men spesielt Solfrid har lært meg å sette pris på høsten. Når det blir litt mørkere ute, å se sånn Idol, The Voice eller Norske Talenter i sofaen med familien en fredagskveld. Tenne telys, drikke te, lese en bok og sitte inne å kose seg skjermet fra stormen utenfor. Naturen blir faktisk mer livlig og fargerik på denne tiden av året, og det er et eller annet med det som faktisk virkelig kan nytes.

Jakke HER
Topp fra Junkyard
Bukse HER
Sko HER

6 kommentarer
    1. Den vakreste årstiden av alle .
      Vil du ta turen innom meg å lese Å være Original det kommer ett nytt innlegg ganske snart .
      En mørk Familie Hemmelighet som belyser ett tema som det er bak mange lukkede dører.
      Ha en fin dag
      Fra Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg