Hårvideo – krøller for kort hår

Alle produktene er fra Studio Hårfin unntatt spray-heatprotecten, den er fra Vita.

Her kommer hårvideoen jeg har snakket litt om – på hvordan jeg lager de krøllene jeg har hatt i det korte håret mitt i det siste. Jeg er blitt helt obsessed med denne hårstilen og jeg syns den kan se både sofistikert, søt og well put-together ut. Gud blanding av norsk og engelsk er så stygt, men noen ganger får man ikke sagt engelske ting ordentlig på norsk, you feel? Uansett, håper dere blir fornøyd med videoen og at den hjalp en eller annen der ute! Innså forresten at jeg sier i videoen at det ikke er bra å børste over floker, men jeg mener selvsagt glatte med rettetangen over floker, haha.

Ha en super mandag, og godt valg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg