Det nærmer seg og jeg gleder meg

Nå nærmer det seg snart åpning av Sumo i Åsane, og i den anledning var mine nye kollegaer og jeg på mat- og vinsmaking i går for å lære oss om det vi selger på menyen. De første to timene måtte vi gjennom et foredrag om regler og hvordan ting fungerer på Sumo, men siste del – med mat- og vinsmaking mener jeg, var luksus. Jeg kjente bare én av mine nye kollegaer fra før av, Thea, som jeg gikk på barne- og ungdomsskole med. Resten av kollegaene mine var helt ny for meg, men det var nesten sprøtt hvor godt alle kom overens og hvor mye masing det ble. Skikkelig behagelig. Jeg liker når det er sånn. God mat og godt selskap, det høres basic ut, men man kan virkelig nyte slike stunder altså. Og det er faktisk ganske forfriskende å bli kjent med nye mennesker, syns dere ikke? Etterpå inviterte hun ene oss opp i leiligheten hennes hvor vi fortsatte å drikke og bli kjent. Vi fikk med vinene vi hadde smakt på av Sumo, og det var bare god stemning. Fikk en skikkelig god følelse, og jeg gleder meg til å starte å jobbe med disse menneskene. Jeg skal ikke jobbe så mye foreløpig, og jeg vil først og fremst være host og ikke servitør, men jeg tror det blir gøy. Det er fint å ha noe nytt å se frem til. 


Dere kan fortsatt bruke koden Leandra20 for å få 20% på bestillingene deres fra NA-KD! 

Ofte bare våkner jeg tidlig av meg selv, men jeg liker det. Jeg våknet før klokken 8 i dag, leste ferdig boken min, The Catcher In The Rye. En klassiker jeg har hatt på listen lenge. Så spiste jeg frokost, og nå skal jeg gjøre det som må gjøres på macen før det bærer avsted til IKEA med noen venner. Bare på gøy egentlig. Så må jeg hente noe i posten før jeg skal ta en kaffe med min gamle beste venn, Matias, som skal prøve å overbevise meg om sine politiske syn før valget, selvom jeg egentlig har gjort meg opp en mening allerede. Men my mind is open, og jeg tar gjerne i mot kritikk og andre synspunkt for jeg skal stemme for første gang.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg