Treningsvideo – hvordan jeg trener hele kroppen på ferie

Næmmen! Se hvem som endelig klarte å komme ut med treningsvideo?? This girl! Denne videoen spilte jeg inn under en av treningsrundene mine i Spania. Den er superlett, ikke noe avansert og pløyer gjennom alle hovedmuskelgruppene. Ofte trener jeg enten bare overkropp eller bare bein, liksom noen utvalgte muskelgrupper og kjører en haug med øvelser på dem i en økt. Men i denne videoen har jeg plukket ut et par øvelser som jeg liker til hver muskelgruppe og kjørt gjennom hele kroppen. Noen ganger er det deilig å bare kjenne seg skikkelig gjennomtrent etter en økt, og spesielt dagen etter når man føler seg litt støl over alt. Er noe deiligvondt med det.  Så jeg er eegentlig også glad i å trene gjennom hele kroppen på en gang også. Uansett så håper jeg dere liker denne korte, simple men også lenge etterspurte treningsvideoen. Kan gjerne lage en litt mer in-debth-video hvor jeg fokuserer på en spesiell muskelgruppe i fremtiden hvis det er ønskelig. Først må dere vel vurdere om videoen under var grei. Håper dere syns det i hvert fall! 🙂

Ser på denne videoen og lengter tilbake til tiden før matforgiftningen. Jeg var jo så godt i gang med treningen og alt. Skikkelig god periode, men er dessverre ikke helt bra igjen. Føler meg mye bedre, men ikke hvor jeg vil være. Begynner å bli gråådig irriterende, men GJETT om jeg skal sette pris på det når jeg er helt frisk. Dere som er det, dønn sett pris på det i 2sek! Haha, neida men det kunne vært verre. Jeg kunne blitt brent av en brennmanet. Gud de dyrene gir meg gåsehud. Okei jeg skal avslutte min stream of consciousness her og ønske dere en vakker søndag. Solen skinner og jeg tar meg selv i å være smålig positivt innstilt til høst og vinter i år mer enn noensinne? Dritspent på om det fortsetter, OKEI DER slutter vi å mase. Hadejaaa

6 kommentarer
    1. Åh, har venta på denne lenge 😄 Tusen takk! Gleder meg til å teste den ut 😮☺️

    2. Endelig kom videoen! og den var vært det! ønsker deg en god bedring og håper alt går bra med deg<33

    3. Litt interessant: Så på Brille nylig, og der sa de at det ikke er nødvendig for kroppen å drikke mens man trente (hvis man trente ca. 1t). Kroppen trengte visst ikke det 😮 Sykt deilig å slukke tørsten selvfølgelig da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg