Mine 3 faste hårprodukter

Sponsede produkter

Helt siden jeg klippet håret kort, har jeg fått tre nye, faste følgesvenner i hårrutinen. Jeg tenkte som så at med de naturlige krøllene mine, kom det til å bli et herk og et rabalder å styre med håret etter dusjen. Men jeg kan faktisk ikke huske å noensinne ha hatt så sunt og samarbeidsvillig hår som etter jeg klippet det og begynte å bruke disse produktene. De er sponset, men plukket ut spesielt av frisøren jeg var hos som syns disse var de aller beste hun kunne gi meg. Jeg strekker meg alltid etter de beste hårproduktene i dusjen og nøler ikke et sekund med å kaste meg over disse. Virkelig fornøyd. Jeg tenkte å introdusere dere for dem nå!



SHAMPOO 

Sjampoen jeg bruker er fra Londa, og den gjør håret mitt såå rent og friskt uten å ha noe særlig spesiell lukt. Det er alltid et positivt tegn hos meg. Jo mindre syntetisk lukt, jo mindre parfyme som tørker ut håret. Den inneholder argan oil og vitamin E. Jeg er en stor forkjemper for olje. Olje til alt. Ikke den svarte heh…
 

BALSAM

Balsamen har i det siste blitt erstattet med Olaplex som fungerer som en hårkur og virkelig styrker håret. Bra for meg som har litt lyse striper. Dere har sikkert hørt om dette vidunderproduktet? Jepp, det er en stoor grunn til at håret mitt blir silkemykt når jeg føner det og ikke afro. Magisk forskjell. Elsker denne.
 

OLJE

Når jeg kommer ut av dusjen og lar håret tørke litt tar jeg en-to pumps av denne deilige oljen og stryker hendene gjennom håret. Den funker både som en fuktighetsgiver og en varmebeskyttende slik at hårmanken er preppet og klar til varmebehandling som føning, retting eller krølling.
 

Med denne rutinen har håret mitt blitt en drøm å føne, og jeg kunne gjerne laget en hårvideo til dere med hvordan jeg gjør det og hvordan jeg lager krøllene på bildene over. Da er det bare å gi en lyd! Ellers er alle produktene fra Studio Hårfin som også står ansvarlig for klippen og stripene. Trives meeget godt i det, og kan anbefale dem og produktene deres på det varmeste! Dere finner hjemmesiden deres HER hvor dere kan bestille time og facebooksiden deres kan dere like HER. De holder til her i Åsane 🙂

7 kommentarer
    1. Jeg har krøller selv og mellom kort hår men får ikke til å style de slik at krøllene blir fine, så ender med at jeg retter håret og får veldig slitt hår.. så ja takk til hårvideo!!

    2. Kanskje jeg burde utvide hårprodukt-spektret mitt. Er ikke så savvy i akkurat den katogorien, haha. Fint innlegg, hårvideo ville vært nice!
      Dette spørsmålet er ikke relatert til dette innlegget, men har du tatt Myer Brigg’s-testen? Isåfall, hvilken type er du?

    3. Hvordan bruker du olaplex, for på pakken står det at du skal ta den i vått hår, og la den sitte litt også etterpå dusje med shampoo og balsam, men tar du den da etter shampoo, lar den sitte i litt også skyller du den ut igjen også er du ferdig i dusjen?

    4. Anonym: først bruker du sjampo, skyllder den ut, tørker håret litt med et håndkle, tar i olaplex, har den på i 10min, så vasker du den ut, så er du ferdig. du bruker den på en måte som en kur/balsam

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg