Video – prøv å ikke le

Heisann dere! Jeg er tilbake på youtube (for sånn femte gang i løpet av min youtubekarriere) og har en veldig spontan og morsom video til dere. Vi hadde overnatting hos Solfrid for en liten stund siden og endte kvelden med å fortelle tørre vitser og gåter – og i tillegg prøve å ikke le. Husker ikke om det var meg eller noen av de andre som plutselig sa at vi burde lage en video av det, men vi gjorde nå det da vi stod opp neste dag! Jeg sitter og gliser som en idiot når jeg ser den. Håper dere også finner den underholdende!

Nå har jeg jo en besvarelse på en Q&A som også skal spilles inn og postes snart. Er videoer noe dere vil se enda mer av? Isåfall, hva ønsker dere videoer om?

 

9 kommentarer
    1. Elsker når du bare snakker i vei om alt og ingenting, det er kanskje mine favorittvideoer! Kanskje mens du sminker deg eller steller deg, eller lager mat?
      Og vlogs!! alltid vlogs hahaha

    2. Vil ha masse videoer av deg!!! 😀 Video forslag kan være innkjøps video, “what i ate today”, sminke tutorials, også elsker jeg hvis du bare snakker om dype ting om alt mulig ♡

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg