Dette ble lengre enn forventet


Ny te-favoritt! Jeg slurpet i meg tre forskjellige te-er denne morgenen herregud. Fått skikkelig dilla. Jeg kjøpte denne på Rema 1000 og den er seriøst en av de beste te-ene jeg har smakt. Måå prøves. Blitt veldig glad i dette merket generelt. Få, naturlige, enkle og organiske ingredienser og masse smak!

Heisann mine kjære! Her er et par blinkskudd fra helgen. Jeg har jo begynt å jobbe på Sumo i byn nå, før de åpner i Åsane i midten av september. Da skal jeg begynne å jobbe der. Holder dere oppdatert på det. Jeg trives så langt mye bedre enn forventet og jeg er veldig optimistisk! Så ukedagene forrige uke flydde unna, og jeg var så sliten da jeg kom hjem om kveldene at det ble lite tid til sosialisering og venner. Derfor gledet jeg meg stort til å komme meg ut til Solfrid og dyrehagen hennes på Manger og tilbringe lørdag – søndag der med gode venner. Vi disket opp playstation 2 og spilte Buzz og avrundet kvelden med litt Monopol før i hvert fall jeg og William ble griisetrøtt og alle gikk og la seg. Solfrid var alene hjemme så det var luksus at alle fikk hvert sitt soverom. Høres forferdelig usosialt og i-lands ut. Millenials assa. Men deilig å våkne til nystekte rundstykker og en søndag enda mer fullspekket av planer enn lørdagen. Solfrid, Lisa, William og jeg lagde, tro det eller ei, en video til dere! Den kommer vel ut på bloggen i løpet av uken. Senere spiste vi sushi på Sumo, også samlet vi en enda større gjeng og så Annabelle på kino.

Jeg har sett alle Conjuring og nå Annabelle filmene på kino, så det er nesten blitt obligatorisk, til tross for at jeg egentlig ikke kan fordra skrekkfilmer. Jeg blir så og si aldri redd, ingen er orginale, alle er forutsigbare, og hvis jeg er så heldig og kveppe og bli redd, varer det i to sekunder før resten av filmen går ut på venting.  MEN det skal sies at hun som spilte Janice var skaaaamflink skuespiller for å være så ung. Hun fortjener suksess og jeg håper vi ser mye av henne fremover. Kino er uansett alltid koselig og det er skamtidig å se vennene sine gjemme seg bak klær og hender, haha <3 Wow, trodde dette innlegget kom til å bli maks tre linjer men ser man det! Dette var altså helgen min. Veldig glad jeg hadde en så fin helg med gode folk før jeg drar vekk i ti dager. Venner er en av hovedprioritetene i livet mitt og de betyr så ufattelig mye. Så det blir py å være uten dem så lenge, og jeg savner dem alltid så mye at det gjør vondt til tider, men jeg må bare si til meg selv at det går heelt fint. De er der til slutt uansett.

Hva har dere gjort i helgen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg