Jeg forlater Norge!

Du vet når man ligger i det behagelige mellomstadiet mellom våken og søvn i sengen om kvelden? Ja, det var ca. der jeg befant meg da en lyspære plinget over hodet mitt og jeg fikk en idé. Jeg går inn og ser om flybilletter til Málaga er billig nå. Det var ikke så hakkanes gale, så da bestilte jeg like gjerne en flybillett. Og jeg reiser… i morgen 🙂 Vekk fra triste, grå Bergen og ned til sol og varme. Såå fantastisk oppløftende å ha en ferie og glede seg til igjen, sånn plutselig. Sommeren er over, og jeg ser folk går tilbake til skole… Men jeg har jo friår, så jeg drar tilbake til varmen, jeg, hihi. Not gonna lie, jeg er egentlig litt misunnelig på alle som studerer nå, og jeg gleder meg maks til det er min tur, men jeg er aaltfor nysgjerrig og eventyrlysten for å ikke skjekke ut hva annet enn skole livet har å by på først. So that’s what I’m doing.

Mormor har hus rett utenfor Málaga, så da blir jeg boende hos henne så klart. Jeg er ikke tilbake i Norge før det har blitt september. Det skal bli så deilig og avslappende. Gleder meg til å blogge til dere derfra og vise dere hvilke nydeligheter det stedet har å by på. Her er litt bilder fra forrige gang jeg var og besøkte henne.

Jeg ble forresten akkurat ferdig med boken min og trenger noen skikkelig gode bøker å lese mens jeg er der nede. Hvis dere har noen anbefalinger av bøker dere tror jeg vil like, så hadde jeg satt veldig stor pris på om dere ville anbefalt meg noen! Jeg skal nemlig en liten tur ut etterpå og se om jeg får tak i en. Takk på forhånd! Vi snakkes i varmen <3

12 kommentarer
    1. Les Nemesis av Philip Roth! En vakker, ganske lettlest bok om polioepidemien i USA på 40/50 tallet. Om du er litt emosjonell og følsom som meg så kommer tårene til å trille:))

    2. Tror du hadde likt Alkymisten av Paulo Coelho! Jeg slukte den! Nydelig skrevet bok.
      Ellers synes jeg også Tjenerinnens beretning av Margaret Atwood er både skremmende og provoserende, og vanvittig god!

    3. Skriver under på at Paulo Coelho skriver fantastisk!
      Anbefaler også alle bøkene til Dan Brown, Fugletribunalet av Agnes Ravatn og Og været skiftet og det ble sommer og så videre av Pedro Carmona-Alvarez 🙂

    4. Kos deg masse! jeg har lest en bok som heter “We were liars” og som er en sikkelig god bok og det er den jeg også holder på med nå som heter “At the bright places”. begge anbefales <33

    5. Har funnet en perf dokumentar serie for deg som ligger på netflix, den heter “begynnelsen og slutten på universet”

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg