Naturlig tannbleking, funker det?

Annonselenke

Jeg har aldri vært noe fan av tannbleking, aller mest fordi jeg har syntes det har vært såå ubehagelig å sitte med noe plastikkgreier surret rundt tennene mine i 20 minutter. Men nå har jeg endelig testet ut denne omtalte tannblekingen av naturlig kull fra kokospalmer. Jeg fikk mitt tilsendt fra Coalfactory for en liten stund siden, og ante ikke hvordan produktet skulle brukes. Så jeg prøvde meg litt frem selv med den nye tannkosten jeg også fikk tilsendt, som er laget av bambus. At produktene er naturlige og miljøvennlige varmer hjertet mitt.

Senere samme dag, satt jeg og snappet med noen venner, (og hadde helt glemt at jeg hadde brukt tannblekingen) men jeg la plutselig merke til at tennene mine var såå hvite. Jeg satt og gliste stygt til meg selv i iphonekameraet og innså plutselig at det selvfølgelig måtte ha noe med tannblekingen jeg prøvde tidligere på dagen å gjøre. Så da begynte jeg (noe jeg skulle gjort for en stund siden) å søke opp hvordan andre egentlig brukte dette greiene her. Og det var visst ikke verre enn å bare pusse tennene sine med kullet og litt vann! – som var cirka det jeg hadde gjort. Men nå har jeg begynt å gjøre det regelmessig og kan med hånden på hjertet confirm at det funker fetttt. Det svarte pulveret kan være litt grisete, og det ser ganske funky ut når du bruker det, haha, men det er jo litt av opplevelsen syns nå jeg.


Topp HER

Kommer ikke til å vise noe før-og-etter-bilde av tennene mine fordi jeg syns alltid det virker så fake på andre blogger?? Haha, jeg vet ikke, det er jo så lett å redigere slike ting med bare litt lysjusteringer, så dere får bare ta meg på ordet! Jeg skjønner i hvert fall godt hvorfor dette produktet har slått an for å si det sånn. 

Produktene er fra Coalfactory.no, dere kan også følge de på instagram @Coalfactory! Om dere bestiller noe derfra, får dere 10% avslag på bestillingen deres om dere bruker rabattkoden Leandra15! Det er da noe :)) Håper mange vil prøve dette og se hvor bra det funker selv! Orginalpris på tannblekingen er 200kr, og den varer veeldig lenge. Tannkosten koster 35kr 🙂

4 kommentarer
    1. Så stilig! Hvordan kan man få kjøpt bare tannblekingen? Finner kun en pakke med både den og tannbørsten til 309…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg