Ny på håret igjen!

Sponset behandling
Annonselenker

Okei, jeg skal innrømme at jeg var litt smånervøs da jeg satt i frisørstolen for et par dager siden. Både fargen og klippen skulle endres, og jeg skulle bli veldig kort og litt lysere. Denne gangen var jeg innom Studio Hårfin som holder til i Åsane, og har gjort det så lenge jeg kan huske. Jeg har vært litt hos dem opp gjennom årene, og ga min fulle tillit til dem da jeg la håret mitt i hendene deres, klar for å gjennomgå en av de største forandringene jeg har gjort med håret mitt. Hår har så utrolig mye å si for selvfølelse. Det har alltid hatt det, spesielt for jenter vil jeg tro. Det lange håret er nesten hellig for oss, og det er ikke så lenge siden jeg hadde ganske så langt hår selv. Nå er over halvparten borte og det rekker meg ikke til skuldrene en gang. Akkurat slik jeg har ønsket en stund. Jeg har aldri trivdes med kort hår før, og hadde planer om å spare enda mer, men kanskje jeg har blitt litt mer voksen. Eller hauggammel. Neida, jeg ble faktisk utrolig fornøyd og elsker det korte håret mitt. Jeg liker at ryggen og brystet mitt vises og ikke tildekkes, og nei jeg vet ikke, jeg føler meg nesten mer sexy og leken med kort hår. I tillegg stripet jeg det litt lysere, for å få litt mer spill i det lysebrune. Slik ble nå resultatet!


Topp HER
Bukse fra Monki
Klokke fra Daniel Wellington

Om dere ønsker dere en stor forandring eller liten oppfriskning, og bor i Bergen/Åsane-området, finner dere hjemmesiden til Studio Hårfin HER, hvor dere bl.a. kan gjøre timebestillinger. Facebooken deres finner dere HER!

24 kommentarer

Siste innlegg