Min ønskeliste med undertøy

Jeg har nylig oppdaget at Romwe har fått inn den vakreste kolleksjonen av pent undertøy og pysjamas. Er det noe jeg elsker, er det akkurat det. Nydusjet, nyshavet, nytt sengetøy, en ansiktsmaske, hårkur også det fiiineste silkeundertøyet. Da kan jeg legge meg nedpå med en kopp te og en bok eller en film og nyte livet og nyte mitt eget selskap så til de grader. Hvem elsker vel ikke slik me-time? Nå som høsten er på vei, er nettop dette essensielt for velvære og kos. Pluss noen sterainlys og litt smooth jazz i bakgrunnen? Eller litt Marvin Gaye kanskje? Haha, nå ble det veeeldig over the top her… Må innrømme jeg fikk litt lyst å stelle i stand en slik kveld for meg selv likevel? Å bare dra den skikkelig ut liksom, hoho.

Uansett, tenkte å lage en liten wishlist til dere for å vise hvor mye vakkert de har å velge mellom for tiden! Blir helt forelsket.


Svart sett HER
Grønt sett HER

Herreguuud, kan vi snakke om det grønne undertøyet litt? Jeg tror det må være min favoritt av alle selvom det var et tough choice. Tror grønn nettop ble min nye favorittfarge. Det svarte var jo claaassic og elegant også da, jeez. Kunst. Jeg vil ha det på meg nå.


Blomstrete sett HER
Mintgrønt sett HER
 


Kongeblått sett HER
Stripete sett HER

Og der skjønte jeg hvorfor blå egentlig er favorittfargen min. Hjerter i øynene.


Rosa sett HER
Vinrødt sett HER
 

Så mye vakkert på ett sted, og ikke latterlig dyrt heller! Gleder meg til jeg får det jeg har bestilt i posten <3 Så det var dagens lille ønskeliste. Hvilken ble din favoritt?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg