I dag begynner friåret mitt

Topp // gave uten merkelapp
Bukse // Bershka
Veske // Paco martintez
(sponset) Sko // Junkyard HER

Dagen min i dag begynte med et frisørbesøk jeg har hatt nerver for en liten stund nå. Jeg gleder meg masse til å vise dere resultatet snart! Dere har jo så klart fått en sneak peek på snapchat (leandra86) Ellers er jeg i gang med mange andre spennende blogginnlegg og et stort prosjekt jeg seriøst skjelver av spenning av og gleder meg til å dele med dere. Videre i dag skal jeg ta et par bilder til, også stikker jeg til byn og spiller biljard på en pub. Biljardbordet vi har her hjemme er også mye brukt, men det er litt mindre enn de i original størrelse man spiller på ute, så da blir det en liten bytur på meg denne mandagen. Mange begynner jo på skole i dag? Sykt å tenke på at sommerferien min i dag går over i friår. Lykke til til alle som begynner med fadderuke og skal studere!!! Virker utrolig gøy, og jeg gleder meg masse til dagen jeg skal gjøre det selv. But for now, er jeg meeget spent og klar for friåret mitt og alt det skal inneholde. Har vært en smule redd for at det skal bli for lite å gjøre, men bloggen har holdt meg okkupert hver eneste dag siden skoleslutt. Så blogg og alt det bringer med seg skal nok holde meg busy, og jeg er utrolig glad for det <3 Vi snakkes snart, fine dere!

5 kommentarer
    1. Så deilig! Har sett litt på snap, gleder meg til flere bilder her!
      Tar de som sponser deg (blant annet shein, romwe og junkyard) kontakt med deg eller du dem?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg