Girls just wanna have sun // Glossybox


Toppen min finner dere HER

Glossybox finner dere HER

Jeg blir bare mer og mer glad i Glossybox, jeg! Føler at produktene deres bare har blitt bedre og bedre helt siden jeg mottok den første pakken. Månedens pakke inneholdt som vanlig fem ting jeg gleder meg til å teste ut den kommende tiden. Har allerede prøvd noen av dem så klart, og ble veldig glad i leppeproduktet jeg viser på bilde over.

Det kom også med et annet leppeprodukt – en helt vanlig lipsyl med vakker innpakning som luktet mildt av sukkerspinn. Den rosa sticken dere ser på et av bildene over er en contour-stick. Jeg har tenkt en stund på at jeg har lyst på en countor eller bronzer i den konsistensen, altså creamy, fordi det gir et mer glødende og naturlig resultat enn et i pudderform ville gjort. Jeg er jo blitt veldig glad i å gå uten sminke eller bruke så lite sminke som mulig. Standard-meg for tiden hvis jeg tar på sminke er vel å fylle inn gaps i brynene, noen dråper foundation som concealer under øynene, krølle vippene, smøre litt creamblush på kinnene og en lipsyl. Syns countor-sticken var et bra tilskudd til den looken da jeg bruker den under kinnbeina, i tinningen og i pannen for å varme opp ansiktet litt ekstra. Ansiktsmasken var jeg ikke særlig imponert over. Syns den var ubehagelig å ha på, og merket ingen reell forskjell i ettertid, men jeg har lite tiltro til 95% av ansiktsmasker.

Jeg har til overs å teste ut after-sunen, men Bergen har til overs at det faktisk skal bli vær å sole seg i. Skal gi en lyd om jeg liker den også 🙂

3 kommentarer
    1. Glad for at du er ærlig om ansiktsmasken! Har sett sååå mange bloggere anbefale de, men de får jo betalt for å skrive det så 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg