Hippe- og hårpreik

/ adlink


 Topp fra Shein HER 

Denne toppen er perfekt og jeg aner ikke hvorfor jeg ikke har hatt en i klesskapet mitt før nå. Føler det er noe Bridget Fonda i Jackie Brown av Quentin Tarantino kunne gått med, spesielt med det nye korte håret og ingen sminke. Samtidig er det statement piecen til hele 68-er generasjonen. En tie dye singlet liksom. Så ja, den føltes egentlig veldig meg. Jeg trengte den.

Jeg har forresten fått kommentarer på at håret mitt har blitt lysere i det siste, noe jeg selv ser og liker. Har vurdert å ta lysere baylage-striper egentlig. Jeg farget jo håret mitt mørkt for ca et halvt år siden, og det henger fremdeles litt igjen. Jeg har jo egentlig lysebrunt hår, så etterveksten min er litt lysere enn det nederste. Men nå begynner det å bli mer likt min naturlige hårfarge, som jeg egentlig har savnet veldig. Men det er fremdeles litt mørkere i lengdene enn den ca. 7cm lange etterveksten. Også vil jeg egentlig også klippe det enda kortere, og har blitt oppmuntret til det også. Frister veldig med mer forandring siden jeg ble så fornøyd forrige gang, men jeg vet ikke. Vil ikke ødelegge håret mitt, heh, gått på den smellen et par ganger. Hva tenker dere?

11 kommentarer
    1. Jeg liker deg egentlig veldig med mørkebrunt hår, det passer deg. Ikke klipp deg kortere.

    2. Åh det hadde vært så fint med lysere baylage nederst, det lyse hadde passet så fint med de brune øyene dine😍 Meeeen jeg er ikke helt enig at du burde klippe det kortere…

    3. Kunne du startet å lage mer treningsinnlegg? For eksempel treningsrutinene dine? Hadde vært så gøy!

    4. Syntes håret ditt er kjempefint nå. Personlig hadde ikke jeg turt å klippe det kortere om det var meg, men tror du kunne kledd det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg