Den rareste anbefalingen

Denne elektriske sykkelen/løpahjulet/scooteren (jeg aner ikke hva jeg skal kalle det), oppsummerer Spaniaturens morsomheter. Om dere får sjansen en gang anbefaler jeg faktisk at dere leier en sånn! Aaron har leid en sånn to år på rad i Spania, og jeg tror ikke jeg prøvde den i hele fjor, men i år la jeg stoltheten min på hyllen og satt meg på det latterlige stykket mekanikk. For det første, wow, det var gøy, selvom det er vondt å innrømme…. Og for ikke å snakke om – usedvaaanlig praktisk??? Vi brukte 15min å gå til treningssenteret om morgenen, men når Aaron og jeg fløy ned på denne brukte vi sikkert under halvparten av tiden. Et behagelig, bedagelig og nydelig fremkomstmiddel, haha. Tror merket eller kjeden vi leide av het E-Monkey. Dagens uvanlige anbefaling på Leaduvet. Ha en super mandag, babes.

6 kommentarer
    1. Du vet det innlegget du skrev for ikke lenge siden, om hvordan du blir fascinert over enkelte mennesker som klarer å tenke litt anerledes og være litt smartere enn alle andre. Jeg ville bare si at du er en sånn person ifølge meg!! Du klarer å ordlegge deg, filosofere og skrive på en måte jeg ikke vet om noen andre som klarer. Sykt flink og smart er du! Klem <3

    2. Hei! Lurte på om du kunne ha laget et innlegg om treningsrutinene dine? Hva du trener for å få den kroppen du har nå. Hvilken øvelser du anbefaler og som du syntes har hjulpet deg? 🙂

    3. Kan du lage et innleg på tips til å klare å velge sunnere kosthold? Få bort cravings på godteri osv..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg