Livet

Bikini fra Elsa and Rose Swimwear

Livet hjemme er så lok. Jeg har ingen forpliktelser, så dagene består av trening, venner, prating og tull. Innser at jeg ikke har ferie, men friår, og at jeg likevel er i feriemodus. Setter skikkelig pris på å ikke ha de forpliktelsene som jobb eller skole medbringer. Å ha et bestemt sted å være til en bestemt tid kan være så begrensende og irriterende, men de rutinene kommer nok tilbake til meg en gang. Og da blir det forhåpentligvis litt deilig å ha struktur og rutiner antar jeg. Men akkurat nå, nå nyter jeg denne tiden, hvor jeg bare svever og gjør akkurat som jeg vil. Planter solsikker, drar på IKEA, rydder i klesskapet, leser en bok om Alexander den store, lærer meg sanger på gitar, ser en dokumentar og sykler til svetten drypper. I morgen drar jeg på hytten med familien på pappa sin side og gleder meg gal til å plukke blåbær. Hva gjør dere for tiden?

4 kommentarer
    1. Hva skal du gjøre under friåret ditt?
      Og vet du hva du vil studere etter det? 🙂

    2. Kan du lage et innlegg om hvordan du redigerer Instagram bildene dine? Elsker feeden din og hvert enkelt bilde!!❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg