Hva skjedde i går?

Haha, okei jeg skal prøve å oppsummere hva som skjedde i går uten å bruke for mye tekst. La oss bare si at hjemturen ikke ble slik vi tenkte. Dagen startet med litt soling og rydding av leiligheten før Solfrid, pappa, Aaron og jeg tok farvel med Cami de la Cantera 99. Bussen som skulle hente oss og ta oss til flyplassen var forsinket, og det er jo ok, men da vi kom til flyplassen var flyet også forsinket. 5 timer. Well okay, vi dro inn ti Alicante og spiste og chillet. Jeg hadde ikke noe imot et forsinket fly selvom det betydde at vi kom hjem midt på natten, men andre som hadde viktige ting å gjøre dagen etter, var ikke like glad selvfølgelig. Så fikk vi beskjed av norwegian at det var ikke alle som kom med på flyet. 55 måtte eksluderes?? Så etter et par timer med venting på flyplassen, fikk vi beskjed om at alt var ordnet. Sååå stilte vi oss i boardingen, og biletten vår ble avslått og vi måtte gå ut av boardingen og vente på videre beskjed. Folk stresset, men jeg var optimistisk egentlig. Slike ting ordner seg alltid, men nå hadde ikke jeg noen ting som hastet. Vi fikk til slutt komme inn på flyet og fly hjem typ 6 timer forsinket, og mye kaos og frem og tilbake, pluss alle kom med på flyet og det var til og med ledige plasser. Alt gikk jo fint, men med tanke på at de også klarte å rote vekk kofferten min på vei til Spania, tror jeg at det blir SAS og ikke Norwegian neste gang. Sorry to say.

Kan ikke fatte hva de rotet med, men halv tre var vi i hvert fall trygt hjemme. Organiseringsfreak som jeg er, begynte jeg å dusje, føne håret, smøre meg inn, pakke ut, sortere rene og skitne klær og rydde hele rommet og alt før jeg var i seng i nytt sengetøy kl. 05.00. Ting skal være ordentlig når en kommer hjem fra ferie da vettu. Da skal jeg ha verdens beste natt med søvn helst. Som nevnt tidligere, sover jeg sååå dårlig andre steder og med andre mennesker. Så etter en uke med drittsøvn, var det magisk å komme hjem i egen seng. Det må jeg si.

Fine romkameratene mine <3 Nå er Solfrid hjemme og det er bare meg og gutta igjen. Lurer på hvor kraftig six-pack jeg hadde fått bare av latterkuler hvis Solfrid hadde flyttet inn med oss. Solfrid, Aaron og jeg er som sagt, og som noen sikkert har sett på snapchat, (Leandra86) den jævligste trioen som ikke klarer å slutte å kødde oss, og ler til vi får magesår og jeg seriøst blir redd for å få stryke med av null oksygen til hjernen.

Her står vi klar til å reise hjem, uvitende om at reisen ble et par timer lengre enn forventet

Un taxi a Cami de la Cantera por favor

Jaa, så det var altså sydenturen for denne gang! Jeg har fremdeles et par fine sydenbilder jeg vil dele med dere, så de kommer vel etter hvert. Vi fikk i hvert fall 300kr gavekort på mat på flyplassen i går av Norwegian, så la oss si det slik at det ikke ble havregryn til frokost i dag. Sandwich, kake og youghurt har nå gitt meg masse energi til en aldri så liten treningsøkt, så da preikes vi senere, dere!

1. Synes Norwegian har fått mye py i det siste. Har selv reist med Norwegian alle de siste gangene(nesten) og alt har gått smertefritt. To av gangene har vi lettet og landet før tiden og. Føler mange glemmer at Norwegian er privateid, mens sas er statseid av flere land. Noe er selvfølgelig privat. Likevel, så har Sas og Widerøe(underselskap av sas) hatt flere innstillinger av fly enn Norwegian, men det hører vi ikke om kontra Norwegian. Selv har jeg opplevd å måtte bytte gate 3 ganger på Gardermoen, og det var med SAS. Baggasjeproblemer tror jeg de fleste selskapene har, så det handler mye om flaks/uflaks, dessverre. Det burde jo ikke være slik, men føler det er litt dumt å blame et helt selskap for en situasjon. At flyet ble så kraftig forsinket er helt klart et problem som de må stå for, som ikke skal skje, men det skal og siees at de veldig raskt sendte nedover fly til Kos for å få turistene hjem. Bare en liten tanke. Godt å ha deg hjemme, snupp <3

2. Malin: Jeg syns også alle pyer på Norwegian, ja! Har egentlig aldri hatt noe problemer med dem før denne gangen. Føler liksom det ble litt bekreftet mye jeg har hørt om dem. Mange snakket om hvor mye bedre SAS hadde taklet sånne situasjoner osv, men jeg vet ikke. Er ikke sur på Norwegian eller misliker dem, jeg aner jo ikke hvilke problemer de hadde eller hva de kunne gjort bedre om de kunne. Ble bare litt skremt med tanke på det jeg har hørt og nå opplevd, menmen. Great to be back <3

3. reiste også hjem fra spania i går med Norwegian og da var også flyet først forsinket med to timer. så fikk vi komme inn på flyet men så ble enn dør ødelagt og vi satt i fem timer i flyet før det lettet. alt i alt brukte vi over 7 timer hjem, men heldgvis hadde ikke jeg heller noe jeg skulle rekke så ble ikke så stresset. men vamt og klamt inni ett fly i fem timer vil jeg helst ikke oppleve igjen haha <33 håper du nyter ferien videre!!