En kveld i Altea og toppløs soling

Om dere noengang ferierer Albir/Benidorm-området, vil jeg anbefale dere å ta en tur innom Altea. Det er en supersøt liten landsby som er skikkelig sånn spansk og koselig. Mange små butikker å titte inn i, mange fine kaféer og ordentlig fine steder å spise. Kan ikke huske navnet på restauranten vi spiste på, men menyen hadde bare et par kjøtt- og fiskeretter som kom med grønnsaker og fløtegratinerte poteter. Måltidet var nydelig, ølen var fantastisk, vinen var ok, (jeg foretrekker italiensk) men stemningen var vidunderlig.

Om bare to dager er vi hjemme i Norge igjen… I morgen, altså siste dagen skal tilbringes som alle de andre; på stranden. Herregud så fantastisk det er å ligge der. I en behagelig bris, lyden av bølgene, så The Beach Boys på ørene, lunsj langs strandpromenaden, den milde ettermiddagssolen på kroppen halvveis i drømmeland på solstolen. Endelig en hel ferie hvor jeg kan sole meg toppløs, bade toppløs og vandre rundt uten bikinitopp og bare drite i det. Det er sånn som er flaut når du er litt yngre?? Det syntes i hvertfall jeg. Men nå er jeg blitt så gammel og careless at jeg ikke kunne brydd meg mindre, og det er så fantastisk lettvindt. I tillegg slipper man det jææævlige puppeskille. Gud det er forferdelig. Endelig brune tits. Wiho.

I morgen skal Solfrid og jeg gjøre noe spennende vi gleder oss til! Kan dere gjette hva?? Følg Leandra86 på snapchat for å se ;))

9 kommentarer

Siste innlegg