En gang…

– En gang gikk jeg på bensinstasjonen i fylla fordi jeg var godtesyk. Men jeg ville bare ha en karamellfudge. Så jeg tok en oppi posen og gikk for å betale. Han i kassen stresset med å finne ut hva jeg skulle betale siden det ble under en krone. Så kom det en annen ansatt og prøvde å hjelpe. Det endte med at han sa at neste gang jeg bare ville ha én ting, kunne jeg bare stjele den. 

– En gang satt jeg på skolen i friminuttet og pratet med venner, så kjente jeg en klump i bukseleggen min. Så dro jeg ut en truse.

– En gang skulle jeg og noen venner kjøpe drikke til en fest, men vi var under 18. Vi spurte noen eldre vi kjente om de kunne kjøpe 1 sekspakning med cider og 1 sekspakning med øl. De var utenlandsk så kommunikasjonen var litt komplisert. Vi får melding om at de er på vei for å møte oss og at vi skylte dem 1700kr? :))) Da vi møtte dem hadde de misforstått og kjøpt seks sekspakninger med cider og seks sekspakninger med øl. 

– En gang skulle jeg lage sjokoladekake men spiste opp all røren og hadde mageproblemer i tre dager. Story of my life.

– En gang da jeg var liten satt jeg meg fast i et dynetrekk og fikk panikkanfall. Mamma prøve å få meg ut måtte til slutt klippe opp dynetrekket. Siden det slet jeg med klaustrofobi, hvor bare en litt trang genser over hodet var det jævligste i verden. En motorsykkelhjelm, heis, en låst dør eller et fullstendig mørkt rom var et helvete i mange år. Mange mareritt om natten om vegger som skulle skvise meg. Jeg har heldigvis vokst det mer og mer av meg, men må fortsatt snakke mye til meg selv for å roe meg i trange heiser osv. Har ikke klaustrofobi lengre, men i noen situasjoner veldig redd for å få tilbakefall.

– En gang spilte jeg dataspill med en kompis. Så kom det opp en nedtelling på dataspiller. Kompisen min sa at dataen kom til å sprenge når den hadde talt ned. Så vi løp opp og hentet hamsteret mitt som sov, og gikk utenfor huset og stod og ventet. Huset sprengte ikke, men hamseteret ble forkjølet og døde en uke senere.

– En gang var Solfrid og jeg i en nasjonalpark i USA. Det hender at vi blir litt fnisende drittunger når vi er sammen, så vi viste fing til kamraet som tok bilde på bergodalbanen. Vi fikk beskjeden: ” Uhm, excuse me girls, we saw what you did on the ride” og ble bedt om å “please show some more respect next time”. Hater oss.

– En gang kom ikke meg og Matias på hva stjernetegnet cassiopeia het. Så vi kalte det spalalå spalale. Nå er det legit navnet til det stjernetegnet for oss.

– En gang skulle pappa, Aaron, Matias og jeg kjøre til et eller annet sted i pappas svarte varebil. Så skulle jeg fylle diesel på bensinstasjonen. Så holdt jeg inne knappen da jeg tok den påfyllingsdriten ut, så sprutet jeg innpå øyet mitt. Så var det krise og måtte helle vann på øye. Jeg kan fortsatt se den dag i dag.

– Jeg har fått høre flere ganger at de beste vennene mine er noen av de sykeste menneskene de noensinne har møtt. Ikke noe jeg tenker over til vanlig, men kan ikke si i mot når det blir påpekt akkurat.

– En gang tok jeg på albuen til Taylor Swift

– En gang leste jeg en novelle på en heldagsprøve i norsk og begynte å grine for den var så fin. 

– En gang fikk jeg velge hvilket kosedyr jeg ville sove med da jeg var liten. Før jeg kunne snakke. Jeg pekte midt inn i en flokk av kosedyr, og mamma løftet dem opp og tilbudte meg dem en etter en. Alle var feil. Helt til hun rakk meg Pernille, eller “nin” som hun het på den tiden. Pernille er en hauggammel kaninbamse jeg arvet av søsteren min som hun igjen har fått av noen andre. Pernille er med meg uansett hvor jeg reiser i hele verden. 

– En gang på familieferie glemte vi Pernille på en sportsbutikk i Spania og vi måtte kjøre i tre timer for å hente henne. Det er helt alvorlig et skikkelig spesielt type bånd jeg har til den bamsen. Bestemor har sydd på nytt lag med tøy på den utallige ganger fordi den blir helt opprevnet av kjærlighet og en tur i vaskemaskinen innimellom. 


Kaktus-topp fra Romwe HER (sponset)
Bikiniunderdel fra Todiefor

Fortell meg gjerne en liten hendelse eller noe om deg selv i kommentarfeltet. Koselig å lese.

11 kommentarer
    1. – En gang ramlet jeg ned trappen til kjæresten, første gang jeg var det. Knuste kneet i veggen og blødde som en gris 🙂
      – En gang åpnet jeg døren til moren til kjæresten, idet hun stod og dusjet :))
      – En gang traff jeg faren til kjæresten pipnaken i det jeg kom fra badet og skulle ned igjen på rommet :))
      – En gang holdt jeg en penisformet tre-greie i syden, skulle snu meg og vise den til min søster, presterte å snu meg og presse den oppi trynet på en helt ukjent mann :))))
      Litt av mitt liv. Vil si vi er ganske lik!

    2. hahahah elsket dette innlegget!! Gjerne ha flere av disse!
      – En gang fylla i Spania bestemte jeg meg for at nakenbading på stranda, ja det var en fantastisk glimrende ide! Det som ikke var så smart var at det hadde vært rødt flagg hele den dagen, så det var ulovlig å bade der.. Endte opp med at en 40-50åring på familieferie måtte springe uti og dra meg tilbake. Min venninne som var ca like full hadde bare lagt seg ned på stranda og ledd så mye at hun grein, bestfriend goals altså
      – Nok en gang på fylla (hehe) lånte jeg et fake leg fordi jeg absolutt skulle komme meg inn til på et utested (Jeg var 2 år yngre enn aldersgrensen). Kom meg greit inn, men på innsiden presterte jeg og vise frem min egen legitimasjon til en av bartenderne fordi han skulle finne meg på facebook… For å si det sånn ble jeg ganske fort tatt med ut igjen
      – En gang på et fly klarte jeg å sovne på naboen sin skulder og jeg våknet først når jeg falt ned på fanget hans :))

    3. Hahah, åå så artig innlegg! Legger merke til nipplepiercingene dine, og lurer på hvor lenge du har hatt de og om det gjorde vondt å ta det?

    4. En gang sto jeg litt vel fort på slalom i bakken. Skulle svinge forbi en mann, skien hekta seg opp og jeg deiste rett i han og brakk staven hans så den så ut som en overkjørt brøytepinne. Han sa det gikk helt fint, og at han hadde flere staver på hytta. Da jeg var nede ved heisen igjen brøyt jeg ut i gråt fordi jeg fikk så vondt av han. Jeg klarte ikke slutte og grein som en unge i en halvtime.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg