Dag 1 i Spania og en stresset Leaduvet

Herregud for en TASK å komme seg til Spania. Norwegian presterte å sende kofferten min til Oslo istedenfor Albir, så Solfrid og jeg endte opp med å bruke et par unødvendige timer midt på natten for å spore opp kofferten min på flyplassen i Spania. Heldigvis fikk jeg den levert hit i går ettermiddag, som var første dagen vår her i Albir. Jeg har vært superstresset i det siste med masse økonomi- og skatteproblemer, halsbetennelse, hetetokter, frysebyer, hodepine, at jeg måtte droppe Slottsfjell, også kommer ikke kofferten på rullebåndet… Jeg har følt meg som en byrde for alle rundt meg, og det er det aller verste jeg vet. Skikkelig ulykkes-streak på meg den siste tiden, og jeg har hatt en stressklump i magen og tårer pressende på i øyekroken et par dager nå. Føler jeg har hatt null kontroll på livet. Men nååå, nå skal det søren meg bli irish coffee og øl og vin og mat og strand og søvn og sol og alt mulig digg på en gang som kan roe stressnivået mitt ned tilnærmet 0. Jeg stresser sjeldent, men når jeg først stresser, stresser jeg over at jeg stresser fordi stressing er så dårlig for psykisk og fysisk helse. Hater det, og jeg merker så utrolig godt på meg selv når jeg stresser, for kvalme, null matlyst og ubehagelige mageproblemer/smerter kommer alltid med. 

VI tilbrakte den første dagen vår i Spania i ekte norsk stil; Først på stranden, lunsj langs strandpromenaden, i leiligheten for å dusje å fikse oss, så på restaurant = Dønn alle nordmenn i syden noensinne. Men det er liksom en veldig naturlig og digg rutine? Et chill liv liksom. I tillegg er området vi har leid leilighet i, kjempefint! Tre etasjer, tre store terasser, svømmebasseng og god plass i leiligheten. 15min gåtur fra stranden. Pappa, Aaron, Solfrid og jeg skal bo her den kommende uken og jeg merker at det blir ikke feil for å si det sånn. Much needed. Anyway, her har dere gårsdagens antrekk for middagen. Det eeer så fint lys i syden om kvelden? Det blir så bløtt og varmt. Disse bildene er ikke redigert på noen som helst måte med lys eller noe, men se så lyse og fine selvom!


Toppen er fra Monki og er egentlig en badedrakt som er suuperfin å bruke som topp nedi høytlivsbukser!
Buksen er fra Junkyard (kjøpt for lenge siden)
Skoene er fra Mango

Saltvannet fra sjøen  fikk ta seg av håret og ga meg noen brukbare beachy waves til det nye, korte håret. Er like overrasket hver dag over hvor mye jeg trives med kort hår og hvor mye finere alle frisyrene blir. Solfrid stod for sminken min i går og ville gjøre meg til en glowy goddess. Jeg har egentlig bare innsett at jeg er superdårlig å sminke meg sånn med contour og highlighter og øyenskygge og jævlig. Foretrekker lite til null sminke egentlig, men syns Solfrid gjorde det fiiint.

Gud nå ble det mye tekst, gi en holla i kommentarfeltet hvis du leste alt. Da blir jeg glad (og overrasket)

14 kommentarer
    1. Ulykkesfuglen ass. Du fortjener uken i Spania nå, drikk spansk vin og kos deg mest, kjære. Gleder meg til vi begge er hjemme igjen og da. Kos deg som en ekte nordmann, bad, spis ute og skrik høylytt i gatene etter et par glass for mye 😉 Maks kjærlighet til deg. PS, ta med deg det bølgete håret hjem, du kler det! Og si til Solfriden at hun er en gudinne når det kommer til sminke<3

    2. Malin Våde: tusen takk kjære deg! Skal kose meg som bare nordmenn kan. Masse kjærlighet til deg og <3 får se kosn d blir med håret, men Solfrid sier i hvert fall: åe takk d var snilt 🙂

    3. Holla til deg! Håper du klarer å stresse ned, for stress er lite gøy :/ kos deg masse, det fortjener du!! 🙂

    4. Super trist med slottsfjell, var der selv og håpet på å få treffe deg! Så Mikhael Paskalev, og er helt forelsket selv, han kommer med nytt album nå til høsten og han har allerede sloppet to av sangene(drit bra!) kos dere masse i Spania, jeg elsker krøllene dine!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg